Gå til innhold

Brudesko

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Driver å leter på nett etter sko ti bryllupet, og ønsker en lav sko. Da jeg er min mann er omtrent like høye og så føler jeg meg klumsete i høye heler, sist gang jeg hadde på besvimte jeg. Kansje de var feil sko..men tørr ikke besvimme eller føle meg ør pga sko:)

Så fant jeg disse 2 da: Touch-Ups Ronnie Bridal Shoes

og denne: Touch-Ups Molly Bridal Shoes

edit: fant disse også: Touch-Ups Beth Bridal Shoes

Har noen erfaringer med noen av de?

Er den første noe komfertabel, eller om noen vet om en butikk i Norge som selge tilsvarende sko?

Takk for svar.

Endret av sashadelenn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har samme problem..

Er like høy som samboer, og vil ha lave sko.

Men finner ingen noe sted her i Norge.. Og jeg MÅ prøve de først...

Var i to bryllupsbutikker og spurte.

Men fikk bare sarkastiske svar..

De mente at jeg måtte være dum eller noe som ikke skulle ha høye heler, og at den eneste grunnen til å ha lave sko måtte være en eller annen form for fysisk skavank eller noe..

Jeg ble skikkelig fornærmet..

Men er altså ikke så lett å finne lave, fine sko..

Hjalp nok dessverre ikke deg sashadelenn, men slenger meg med på letingen!

Lykke til :tommel:

Skrevet

Jeg er også ganske høy, men kan tillate meg litt hæl. Jeg husker da at noen salonger har sko som har så og si ingen hæl, bare ca.2-3 cm, og det er jo det samme som mannen gjerne har på sine sko.

Ellers ville jeg vært skeptisk til ballerina med bånd som går oppover leggen, det strammer ofte og gir hovne bein.

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet
Var i to bryllupsbutikker og spurte.

Men fikk bare sarkastiske svar..

De mente at jeg måtte være dum eller noe som ikke skulle ha høye heler, og at den eneste grunnen til å ha lave sko måtte være en eller annen form for fysisk skavank eller noe..

Er det mulig? :ler:

Jeg må også ha flate sko, og synes ikke det de har av flate brudesko i butikken er noe særlig fint. Så jeg kjøpte ballerinasko på vanlig skobutikk, ikke hvite, men i omtrent samme farge som detaljer på kjolen min. Og best av alt - de kan brukes til vanlig senere., og de er knallgode å gå i :tommelsmil:

Jeg tror de skoene jeg kjøpte finnes i hvit/off-white også. Jeg kjøpte disse.

Skrevet

De var jo kjempefine O-Ren Ishii!

Hvor kjøpte du de, og hva kostet de?

Gjest O-Ren Ishii
Skrevet
De var jo kjempefine O-Ren Ishii!

Hvor kjøpte du de, og hva kostet de?

Takk!

Jeg kjøpte dem på Grensen sko på CC vest i Oslo, men jeg vet de har dem en del andre plasser også. Eller i det minste hadde i sommer. ;) Betalte 800 tror jeg. Men de kan bestilles på nett også. Jeg bruker samme skonummer i alle Clarkssko, så finn en butikk som fører clarks (f.eks Shoe Lounge), så kan du prøve der for å finne rett nummer.

Skrevet

Jeg hadde samme problem. Vi er like høye, men jeg ville gjerne ha littegranne hæl. Jeg endte opp med Anna Johnson-sko med 5 cm hæl. Det høres kanskje mye ut, men det var akkurat passe for meg. Han har kjøpt seg sko med litt tykk såle, og når vi står ved siden av hverandre er han akkurat pittelittegrann høyere enn meg faktisk! Unik brudestudio i Oslo forhandler Anna Johnson-sko. Var ikke sånn kjempefornøyd med servicen der, det var det eneste...

Skrevet

Tusen takk for svar!!:)

Ballet sko ser mye mer komfertablt ut ja.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...