Gå til innhold

Urinveisinfeksjon

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har fått urinveisinfeksjon (ikke vært hos lege enda, men hatt det før..)

Men jeg får en sånn vanvittig stikkende smerte i venstre side noen ganger slik at jeg ikke klarer å reise meg opp, og får vondt om eg trekker pusten. Det gjør så vondt når det kommer at jeg griner.. Det er rett under hoftebeinet på min venstre side. Kan dette komme av urinveisinfeksjonen, har dere ideer hva annet det kan være?

Skal til lege med urinprøve i morra.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å si at jeg verker noe vanvittig nede i ryggen også..kan dette ha noen sammenheng

Gjest ¤bella¤
Skrevet

jkan det ha gått så langt at det har blitt nyrebekkenbetennelse?

Kan høres slik ut. Det er fryktelig smertefullt.

Skrevet

Det høres ut som nyrebekkenbettenelse. Jeg gikk alt for lenge med urinveisinfeksjon og det utviklet seg da til nyrebekkenbetennelse. Grusomt vondt nederst i magen og på ryggen. Da jeg endelig kom meg på legevakten klarte jeg ikke gå oppreist og det gjorde så vondt at det svimlet for meg.

Skrevet

Jeg hadde også slike smerter en gang jeg hadde UVI, og jeg burde heller ha dratt til legevakten framfor å vente på legetime. For det kan være ganske så ubehagelig. Men når du først får antibiotika, er hvertfall min og andre jeg kjenner sin erfaring, at det virker raskt.

Skrevet

Kan jo også være nyrestein dersom smertene kommer nå og da. Nyresteinssmerter kan være slik du beskriver. Nyrestein disponerer også for urinveisinfeksjon. Men mest sannsynlig her er vel ganske nyrebekkenbetennelse. Men kommer an på hvor lenge UVI har stått da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...