prudence_88 Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Hvordan skal man få sprøstekt kylling?
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Den blir sprø om du marinerer med blant annet olje eller smør (blir kanskje sprøest med smør) (og salt, pepper og urter etter ønske) og steker i stekeovnen Og ikke ta av skinnet.
prudence_88 Skrevet 26. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 26. november 2008 Den blir sprø om du marinerer med blant annet olje eller smør (blir kanskje sprøest med smør) (og salt, pepper og urter etter ønske) og steker i stekeovnen Og ikke ta av skinnet. Hvor sterk varme? og ca hvor lenge (Kyllinglår)
venus_ Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 (endret) Tror ikke jeg hadde brukt smør, har lett for å svi seg. En oppskrift jeg synes er god er: Bland litt olje med paprikapulver og chilipaste. Gni dette rundt kyllingbitene. Ha på salt og stek på 200-220 grader. Edit: Kyllinglår trenger 10-15 min. Alt etter hvor stor de er. Skjær et snitt inn i den ene å sjekk om den fremdeles er rosa om du er usikker på om de er ferdig. Endret 26. november 2008 av venus_
Gjest LanaLane Skrevet 26. november 2008 #5 Skrevet 26. november 2008 Nå vil jeg ikke være frekk Prudence, men nå har jeg lest 3 tråder der du spør om ting til middag som haster. Har du fått overraskende besøk?
venus_ Skrevet 26. november 2008 #6 Skrevet 26. november 2008 Hehe, kunne sikkert samlet alt i en ja. Sikkert flere som hadde svart da. Tungvint å måtte svare i tre tråder.
prudence_88 Skrevet 26. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 26. november 2008 Nå vil jeg ikke være frekk Prudence, men nå har jeg lest 3 tråder der du spør om ting til middag som haster. Har du fått overraskende besøk? ja fikk vite at besteforeldrene mine kom på overaskelses besøk=) og vær gang jeg legger ut alt i 1 emne får jeg bare svar på 1 av spm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå