Gå til innhold

sprøstekt kylling?


prudence_88

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Den blir sprø om du marinerer med blant annet olje eller smør (blir kanskje sprøest med smør) (og salt, pepper og urter etter ønske) og steker i stekeovnen :) Og ikke ta av skinnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir sprø om du marinerer med blant annet olje eller smør (blir kanskje sprøest med smør) (og salt, pepper og urter etter ønske) og steker i stekeovnen :) Og ikke ta av skinnet.

Hvor sterk varme? og ca hvor lenge (Kyllinglår)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg hadde brukt smør, har lett for å svi seg.

En oppskrift jeg synes er god er:

Bland litt olje med paprikapulver og chilipaste. Gni dette rundt kyllingbitene. Ha på salt og stek på 200-220 grader.

Edit: Kyllinglår trenger 10-15 min. Alt etter hvor stor de er. Skjær et snitt inn i den ene å sjekk om den fremdeles er rosa om du er usikker på om de er ferdig.

Endret av venus_
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Nå vil jeg ikke være frekk Prudence, men nå har jeg lest 3 tråder der du spør om ting til middag som haster. :fnise: Har du fått overraskende besøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kunne sikkert samlet alt i en ja. Sikkert flere som hadde svart da. Tungvint å måtte svare i tre tråder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vil jeg ikke være frekk Prudence, men nå har jeg lest 3 tråder der du spør om ting til middag som haster. :fnise: Har du fått overraskende besøk?

ja fikk vite at besteforeldrene mine kom på overaskelses besøk=) og vær gang jeg legger ut alt i 1 emne får jeg bare svar på 1 av spm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...