BrunetteBarbie Skrevet 29. november 2008 #21 Del Skrevet 29. november 2008 (endret) "Sett det på TV"? Det er verdens letteste ting å levitere noe på TV, enn si video. Man trenger bare et tynt monofil nylon snøre. Eldtste trikset i boka. Tynne tråder har blitt brukt av "telekinetikere" til alle tider. Det er meget lett å få det til å se overbevisende ut. Jeg ville ikke stole på noe som bare ble vist på video, nei. Ja, gjest ba jo om å få det dokumenter på film! Derfor svaret! Enig i at det er det eldste trikset i boka. Ta deg en tur hjem til meg, og jeg vil få stelt i stand noe moro. Spørs, hva ønsker du? Noe må du ønske å vite mer om innen dette temaet, siden du diskuterer rundt det i det hele tatt. Det er i allefall KLART, hehe Hehe, til tross for at "vi kan se det på TV", kan det ikke reproduseres under kontrollerte forhold. I WONDER WHY?! Oppsøk noen som driver med slikt for å evt. få det avkreftet dette da, eller har du vært hos en åndelig veileder, medium, klarsynt, etc? Siden dere lurer, burde dere oppsøke en "slik en". Dere an ikke sitte å si det ikke går an, når dere aldri har oppsøkt noen som seriøst driver med slikt. Men alle har ikke like gode "egenskaper" til å lære seg dette, å se dette, høre dette (man hører aldri dette "fysisk", men fra magen og ting sees fra "det indre øyet"). Mange mener at 95% av de barna som er født nå kommer til å være relativt klarsynte innen 2012. Enten veldig bevisst eller ubevisst. De omtales ofte som Indigobarn eller krystallbarn. Disse finnes også i voksne utgaver. Ofte blir de feildiagnosert med sykdommen ADHD. Endret 29. november 2008 av BrunetteBarbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #22 Del Skrevet 1. desember 2008 "BrunetteBarbie": Jeg håper og tror du bare tøyser. Hvis du ikke tøyser, lurer jeg på følgende: Kunne du tenke deg å vinne $ 1 million? Du kunne f.eks bruke pengene på humanitert arbeid eller andre viktige oppgaver. James Randi foundation gir en million dollar til den personen som kan bevise ovenfor en kontrollgruppe at de innehar "overnaturlige" krefter. Jeg regner med at du kun sier at du ikke er interessert i å forsøke å overtale noen, eller at penger ikke betyr noe. Men ærlig talt, tenk på andre enn deg selv. Tenk på sultne barn i afrika eller lignende, og hvor mye du kan hjelpe til i samfunnet med disse pengene. Hvis du virkelig greier å levitere gjenstander ved hjelp av tankekraft alene, og du kan bevise det for andre enn deg selv - Tenk hvilket fantastisk bidrag dette vil være for menneskeheten. Ang. ADHD og disse indigobarna. Jeg regner med at myndighetene som vet alt om disse barna, og at det er de som medisinerer dem slik at klarsynthet-egenskapene deres holdes i sjakk? Ta deg en tur hjem til meg, og jeg vil få stelt i stand noe moro. Spørs, hva ønsker du? Noe må du ønske å vite mer om innen dette temaet, siden du diskuterer rundt det i det hele tatt. Det er i allefall KLART, hehe Oppsøk noen som driver med slikt for å evt. få det avkreftet dette da, eller har du vært hos en åndelig veileder, medium, klarsynt, etc? Siden dere lurer, burde dere oppsøke en "slik en". Dere an ikke sitte å si det ikke går an, når dere aldri har oppsøkt noen som seriøst driver med slikt. Men alle har ikke like gode "egenskaper" til å lære seg dette, å se dette, høre dette (man hører aldri dette "fysisk", men fra magen og ting sees fra "det indre øyet"). Mange mener at 95% av de barna som er født nå kommer til å være relativt klarsynte innen 2012. Enten veldig bevisst eller ubevisst. De omtales ofte som Indigobarn eller krystallbarn. Disse finnes også i voksne utgaver. Ofte blir de feildiagnosert med sykdommen ADHD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrunetteBarbie Skrevet 1. desember 2008 #23 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) "BrunetteBarbie": Jeg håper og tror du bare tøyser. Hvis du ikke tøyser, lurer jeg på følgende: Kunne du tenke deg å vinne $ 1 million? Du kunne f.eks bruke pengene på humanitert arbeid eller andre viktige oppgaver. James Randi foundation gir en million dollar til den personen som kan bevise ovenfor en kontrollgruppe at de innehar "overnaturlige" krefter. Jeg regner med at du kun sier at du ikke er interessert i å forsøke å overtale noen, eller at penger ikke betyr noe. Men ærlig talt, tenk på andre enn deg selv. Tenk på sultne barn i afrika eller lignende, og hvor mye du kan hjelpe til i samfunnet med disse pengene. Hvis du virkelig greier å levitere gjenstander ved hjelp av tankekraft alene, og du kan bevise det for andre enn deg selv - Tenk hvilket fantastisk bidrag dette vil være for menneskeheten. Ang. ADHD og disse indigobarna. Jeg regner med at myndighetene som vet alt om disse barna, og at det er de som medisinerer dem slik at klarsynthet-egenskapene deres holdes i sjakk? Hør her mann42. Jeg tøyser ikke, men du tror meg ikke. Allikvel så nysgjerrig. jeg forstår det godt, hehe. Det er ikke så enkelt som man skulle tro. For eksempel min pendel. Den kan svinge i sirkler til høyre, venstre, svinge horisontalt og stoppe når jeg ber den om det (jadda, du mener dette er tyngdekraften, osv osv...jeg kan hele regla, hehehe). Den kan også erte meg og tøyse med meg, og jeg kan føre "ånder" over til "den andre siden" via denne pendelen i krystall. Når derimot sambo prøver den henger den der bare. Det samme skjer når min mor har prøvd den. Den rører seg ikke. Allikevel kan en Pendel brukes av alt og alle. Til å finne ut om tyngekraften, om jorden snurrer rundt, etc. Hvorfor beveger den seg ved min hånd, men ikke fra andres hånd som ikke har "sendt sin lysenergi" igjennom? Hvorfor kan min pendel stoppe i rolig stilling i 90 grader når jeg ber den om det? Dette er bare et lite fenomen iblandt så mange... Denne paranormale verden er så stor, så mystisk, og noen ganger til de grader så uforklarlig! F.eks for at du skal kunne se det jeg kan, må du være åpen for at dette er MULIG! Er du ikke det, er det lite trolig at noe vil skje hvis du satt ved min side. Derimot hos denne James Randi kunne det godt hende noe hadde skjedd, og ja du pirret nysgjerrigheten min, så jeg skal i allefall se hva dette er for noe. En million har jeg, hehe, men en til til regnskogen, barna i afrika, etc er ikke å forakte. Så, har du dette "skriveriet" ang. det å melde seg på til å bevise sine krefter? Hadde uansett vært gøy å sett hva dette var for noe. Når det kommer til det å bevege på ting, er dette noe jeg godt kan vise frem, når tiden er inne for at motpart takler å se/høre/motta dette. Det er ikke jeg som avgjør når disse krefeten skal inntreffe. Dette avgjør eventuelle "bortkomne" ånder/sjeler, eller veiledere og hjelpere inkludert høyere krefter (det høyeste). Her har vi en som kan dette. Link til ånder. Endret 1. desember 2008 av BrunetteBarbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #24 Del Skrevet 1. desember 2008 Hvorfor kan min pendel stoppe i rolig stilling i 90 grader når jeg ber den om det? Dette er bare et lite fenomen iblandt så mange... Dette er jo helt utrolig. Hvis du greier dette, vil vi være nødt til å skrive om på våre kjente lover om fysikk. Og du vil sannsynligvis bli verdenskjent. Hvis du ikke er interessert i å bli verdenskjent, kan du i hvertfall søke om å få disse million dollarne, som du kan donere til Afrika eller regnskogen. Jeg tror dog du i første omgang må ha ett troverdig øyevitne som kan bekrefte noe av det du hevder. Med troverdig øyevitne menes lege, politimann eller annen offentlig tjenestemann. Men det kan vel ikke være så vanskelig? James Randi: James Randi Educational Foundation Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrunetteBarbie Skrevet 1. desember 2008 #25 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Dette er jo helt utrolig. Hvis du greier dette, vil vi være nødt til å skrive om på våre kjente lover om fysikk. Og du vil sannsynligvis bli verdenskjent. Hvis du ikke er interessert i å bli verdenskjent, kan du i hvertfall søke om å få disse million dollarne, som du kan donere til Afrika eller regnskogen. Jeg tror dog du i første omgang må ha ett troverdig øyevitne som kan bekrefte noe av det du hevder. Med troverdig øyevitne menes lege, politimann eller annen offentlig tjenestemann. Men det kan vel ikke være så vanskelig? James Randi: James Randi Educational Foundation Takk for linken. Den var....veldig typisk KG Jeg har VELDIG lyst til å vise dette til f.eks legen min ja, men tør jeg det? Nei. Det er ingen hemmelighet (og det syntes godt i denne tråden) at dette er noe som ikke blir trodd på av mangfoldet. derfor er det ikke like lett å komme til legen sin med et pendel å si: Se doktor Arnesen. Se min pendel kan stå i luften. Politimenn = troverdig uansett? Det er i såfall for ditt øye. og hvorfor offentlig tjenestemann? Altså, jeg forstår lege, osv, men politimenn? hehehe Jeg syns ikke det jeg gjør er så utrolig jeg :klø: For tiden øver jeg meg på at bilder, pyntegjenstander o.l kan sveve i lufta i "takt". Endret 1. desember 2008 av BrunetteBarbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #26 Del Skrevet 1. desember 2008 Jeg syns ikke det jeg gjør er så utrolig jeg :klø: For tiden øver jeg meg på at bilder, pyntegjenstander o.l kan sveve i lufta i "takt". Ja, selvfølgelig gjør du det. Og du forventer selvfølgelig at vi blindt skal tro på dette? Bare fordi du sier at det er sånn? Jeg er nemlig så uheldig at jeg aldri har sett ting eller gjenstander levitere kun ved tankekraft. Derfor er jeg litt skeptisk. Du ville vel ikke trodd meg om jeg hevdet at jeg egentlig er ett rosa pigsvin uten å legge ved noen form for bevis? Men det er sant altså, jeg er ett rosa pigsvin. Helt sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrunetteBarbie Skrevet 1. desember 2008 #27 Del Skrevet 1. desember 2008 (endret) Ja, selvfølgelig gjør du det. ja? Og du forventer selvfølgelig at vi blindt skal tro på dette? Bare fordi du sier at det er sånn? Nei? Hvorfor tror du det? Jeg er nemlig så uheldig at jeg aldri har sett ting eller gjenstander levitere kun ved tankekraft. Derfor er jeg litt skeptisk. Du ville vel ikke trodd meg om jeg hevdet at jeg egentlig er ett rosa pigsvin uten å legge ved noen form for bevis? Men det er sant altså, jeg er ett rosa pigsvin. Helt sant. Uheldig? Så du anser deg selv som uheldig? Vi er jo alle likeverdige. Vi er i grunn alle like heldige (eller uheldige siden det later til at glasset ditt er halvtomt). Skeptikere finnes overalt. Sånn skal det være og, mener nå jeg. Jeg har ikke behov for en bekreftelse på at akkurat alle og enhver skal tro meg, men at du er et rosa piggsvin tror ikke jeg heller. Endret 1. desember 2008 av BrunetteBarbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2008 #28 Del Skrevet 1. desember 2008 ..........men at du er et rosa piggsvin tror ikke jeg heller. Ja, skeptikere er det over alt, og samme for meg om du tror meg eller ikke. I min omgangskrets, som stort sett består av pastellfargede pigsvin, er vi vant til ikke å bli trodd. Det er ikke min oppgave å overtale alle og enhver om at jeg tillhører en kongelig sjokkerosa pigsvinrase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrunetteBarbie Skrevet 4. desember 2008 #29 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) Ja, skeptikere er det over alt, og samme for meg om du tror meg eller ikke. I min omgangskrets, som stort sett består av pastellfargede pigsvin, er vi vant til ikke å bli trodd. Det er ikke min oppgave å overtale alle og enhver om at jeg tillhører en kongelig sjokkerosa pigsvinrase. Hehehe PS, en ting du. jeg har aldri sagt "i min ongangskrets" da Endret 4. desember 2008 av BrunetteBarbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 4. desember 2008 #30 Del Skrevet 4. desember 2008 Hør her mann42. Jeg tøyser ikke, men du tror meg ikke. Allikvel så nysgjerrig. jeg forstår det godt, hehe. Det er ikke så enkelt som man skulle tro. For eksempel min pendel. Den kan svinge i sirkler til høyre, venstre, svinge horisontalt og stoppe når jeg ber den om det (jadda, du mener dette er tyngdekraften, osv osv...jeg kan hele regla, hehehe). Den kan også erte meg og tøyse med meg, og jeg kan føre "ånder" over til "den andre siden" via denne pendelen i krystall. Når derimot sambo prøver den henger den der bare. Det samme skjer når min mor har prøvd den. Den rører seg ikke. Allikevel kan en Pendel brukes av alt og alle. Til å finne ut om tyngekraften, om jorden snurrer rundt, etc. Hvorfor beveger den seg ved min hånd, men ikke fra andres hånd som ikke har "sendt sin lysenergi" igjennom? Hvorfor kan min pendel stoppe i rolig stilling i 90 grader når jeg ber den om det? Dette er bare et lite fenomen iblandt så mange... Denne paranormale verden er så stor, så mystisk, og noen ganger til de grader så uforklarlig! F.eks for at du skal kunne se det jeg kan, må du være åpen for at dette er MULIG! Er du ikke det, er det lite trolig at noe vil skje hvis du satt ved min side. Derimot hos denne James Randi kunne det godt hende noe hadde skjedd, og ja du pirret nysgjerrigheten min, så jeg skal i allefall se hva dette er for noe. En million har jeg, hehe, men en til til regnskogen, barna i afrika, etc er ikke å forakte. Så, har du dette "skriveriet" ang. det å melde seg på til å bevise sine krefter? Hadde uansett vært gøy å sett hva dette var for noe. Når det kommer til det å bevege på ting, er dette noe jeg godt kan vise frem, når tiden er inne for at motpart takler å se/høre/motta dette. Det er ikke jeg som avgjør når disse krefeten skal inntreffe. Dette avgjør eventuelle "bortkomne" ånder/sjeler, eller veiledere og hjelpere inkludert høyere krefter (det høyeste). Her har vi en som kan dette. Link til ånder. Her har nok din sjette sans sviktet deg, barbi. Det var ikke jeg som skrev det innlegget du svarte på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medium Skrevet 4. desember 2008 #31 Del Skrevet 4. desember 2008 Her har nok din sjette sans sviktet deg, barbi. Det var ikke jeg som skrev det innlegget du svarte på. du har ikke skjønt noe du? Man kan ikke bruke sin "sjette sans" (for et gammeldags og uvitende uttrykk) når man ikke erkjenner og begynner å bruke den!!! hadde hun kanalisert seg og virkelig prøvd å få vite om du og mann42-gjest er samme person så kanskje hun kunne fått svaret????? hvorfor håner du folks "religion"? du sier i andre innlegg att du ikke gjør dette!! vel?? du gjør det. om å si at man bommer på sanser og kaller ting latterlig. du må gjerne MENE DET, men ikke forvent særlig respekt tilbake for din 2tro2 da heller. okey mann42?? jeg tar meg IKKE nær av dette for jeg er et og komplett, men syns nesten litt synd på deg. for du søker sånn.,, si meg, du er ikke komplett du???? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 4. desember 2008 #32 Del Skrevet 4. desember 2008 (endret) du har ikke skjønt noe du? Man kan ikke bruke sin "sjette sans" (for et gammeldags og uvitende uttrykk) når man ikke erkjenner og begynner å bruke den!!! hadde hun kanalisert seg og virkelig prøvd å få vite om du og mann42-gjest er samme person så kanskje hun kunne fått svaret????? hvorfor håner du folks "religion"? du sier i andre innlegg att du ikke gjør dette!! vel?? du gjør det. om å si at man bommer på sanser og kaller ting latterlig. du må gjerne MENE DET, men ikke forvent særlig respekt tilbake for din 2tro2 da heller. okey mann42?? jeg tar meg IKKE nær av dette for jeg er et og komplett, men syns nesten litt synd på deg. for du søker sånn.,, si meg, du er ikke komplett du???? Duh! Er vi litt overspent? Selv om jeg avogtil skriver mens jeg er utlogget, så er jeg nøye med nicket. Brunettebarbie svarte på et innlegg av en totalt anonym person som ikke var meg. Jeg fant grunn til å kommentere det. Kan ikke se at det var spesielt uhøflig det jeg sa, heller. Det er ikke jeg som har funnet på at hun skulle være synsk Endret 4. desember 2008 av Mann 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medium Skrevet 5. desember 2008 #33 Del Skrevet 5. desember 2008 Duh! Er vi litt overspent? Selv om jeg avogtil skriver mens jeg er utlogget, så er jeg nøye med nicket. Brunettebarbie svarte på et innlegg av en totalt anonym person som ikke var meg. Jeg fant grunn til å kommentere det. Kan ikke se at det var spesielt uhøflig det jeg sa, heller. Det er ikke jeg som har funnet på at hun skulle være synsk beklager. men hvem har så funnet på at hun er synsk? hvorfor skriver sånt hvis du vil ha skikkelige svar?? ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medium Skrevet 5. desember 2008 #34 Del Skrevet 5. desember 2008 ja jeg ser at det er flere menn på 42 her. jeg trodde det var deg som ikke var utlogget også mann42 som er registrert. nei jeg kanaliserte meg ikk for å finne ut hvem som er hvem det har jeg verken lyst eller tid til. nå kaller jobben! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 5. desember 2008 #35 Del Skrevet 5. desember 2008 ja jeg ser at det er flere menn på 42 her. jeg trodde det var deg som ikke var utlogget også mann42 som er registrert. nei jeg kanaliserte meg ikk for å finne ut hvem som er hvem det har jeg verken lyst eller tid til. nå kaller jobben! :-) Jeg er rimelig sikker på at jeg ikke er Mann42. Bare fordi det finnes mer enn en skeptiker på forumet her, så må alle andre være den personen som er registrert bruker? Men tilbake til temaet. Vi er alle enige om at det finnes mange useriøse svindlere og psykotiske personer som går rundt og hevder at de har kontakt med energier osv. Er dere ikke enig i at verden hadde hatt en kjempefordel av om dere som er verken psykotiske eller svindlere beviste en gang for alle at det ligger noe i det dere hevder? Frem til nå er det nemlig ingen som har greid å dokumentere noen av disse fantastiske påstandene under kontrollerte former. Dette har dessverre fått majoriteten av oss oppegående og observange personer til å stille oss tvilende til fenomenet. Det er tydeligvis en håndfull personer på dette forumet som mener de verken er psykotiske eller svindlere. Derfor er min oppfordring til dere: Stå frem i media med egenskapene deres. La dere testes under kontrollerte former. Underholdningsprogrammer på TVN teller ikke, så er det sagt :gjeiper: Tør dere ta utfordringen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann42 Skrevet 5. desember 2008 #36 Del Skrevet 5. desember 2008 ja jeg ser at det er flere menn på 42 her. jeg trodde det var deg som ikke var utlogget også mann42 som er registrert. nei jeg kanaliserte meg ikk for å finne ut hvem som er hvem det har jeg verken lyst eller tid til. nå kaller jobben! :-) Vel, det er bare meg. Som jeg sa, selv om jeg er utlogget, så bruker jeg det samme nicket hele tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BrunetteBarbie Skrevet 5. desember 2008 #37 Del Skrevet 5. desember 2008 (endret) Men tilbake til temaet. Vi er alle enige om at det finnes mange useriøse svindlere og psykotiske personer som går rundt og hevder at de har kontakt med energier osv. Er dere ikke enig i at verden hadde hatt en kjempefordel av om dere som er verken psykotiske eller svindlere beviste en gang for alle at det ligger noe i det dere hevder? Frem til nå er det nemlig ingen som har greid å dokumentere noen av disse fantastiske påstandene under kontrollerte former. Dette har dessverre fått majoriteten av oss oppegående og observange personer til å stille oss tvilende til fenomenet. Det er tydeligvis en håndfull personer på dette forumet som mener de verken er psykotiske eller svindlere. Derfor er min oppfordring til dere: Stå frem i media med egenskapene deres. La dere testes under kontrollerte former. Underholdningsprogrammer på TVN teller ikke, så er det sagt :gjeiper: Tør dere ta utfordringen? De handler ikke om å tørre for vår del, det handler om: Tør du oppleve dette? Du tror kanskje det, men kan det være i underbevissheten din at du egentlig er totalt blokkert for slike fenomener? Jeg skjønner godt at folk er tvilende til ting de aldri har sett eller opplevd, men jeg skjønner ikke at det skal bli sett på som noe skremmendes, hyperovernaturlig, eller andre myter. Det er på tide å få vite at dette ikke nødvendigvis trenger å forbindes med psykoser, eller juks, men at det å bedrive dette under kontrollerte omstendigheter er rimelig vanskelig for personer som er totalt blokket for troen på dette. La meg fortelle om min pendel. Den svinger og styrer og ordner når jeg "leker med den" alene, eller sammen med min mor eller nære venner. Den svinger aldri med sambo i nærheten. Jeg bruker den aldri foran han en gang, for ofte, foran han får jeg det ikke til! Jeg er ærlig og innrømmer det. Det kan ha vært dager hvor han har vært mer åpen for slikt, og da har vi begge sett at den har svinget og virkelig vist kraft, og tro meg. Sambo har klødd seg så mye i hodet etter den "pendelopplevelsen jeg ga han", så jeg fant ut at dette tror jeg ikke er noe for han, og velger å "meditere" med dette med andre, eller alene hvis jeg har behov. Han er en skeptiker, og han tvilholder på alle mulige vitenskapelige lover, men hvorfor svinger aldri hans pendel? Hvorfor svinger mitt i det hele tatt? Han rister på det for å få det til å svinge eller gi kraft men ikke noe skjer, og jeg merker jo lett "hvorfor" uten at jeg går i dypden på det). Altså, jeg tror ikke det er mulig å gjøre dette under kontrollerte former som da ÅPENBART ikke er åpne for dette. :) Det er "det" som skal komme til oss. ikke omvendt. Det er egoisme og idioti å påkalle slike krefter på denne måten dere vil ha det til. Endret 5. desember 2008 av BrunetteBarbie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå