Gjest ts Skrevet 26. november 2008 #1 Del Skrevet 26. november 2008 Hvordan går man fram dersom man ønsker å skifte kontaktperson/saksbehandler i bank? Er det i det hele tatt mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #2 Del Skrevet 26. november 2008 Hvordan går man fram dersom man ønsker å skifte kontaktperson/saksbehandler i bank? Er det i det hele tatt mulig? Ingen? Å skifte bank er uaktuelt, og saksbehandler nå er nedlatende og belærende. Da vedkommende var sykemeldt, vikarierte en veldig hyggelig saksbehandler, men nå er alt som før. Det er jo ikke tale om daglig kontakt, men i de situasjoner hvor man f.eks. har spørsmål om kundeforholdet, er det slik at man vegrer seg for å ta kontakt..Det er snakk om godt voksne kunder, men saksbehandler er enda eldre (og derav smartere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison Skrevet 26. november 2008 #3 Del Skrevet 26. november 2008 Det skal ikke være noe problem. Ta kontakt med banken og be om å få en ny saksbehandler. Ønsker de å vite grunnen, er det bare å forklare at du ikke har vært fornøyd. Det er også en fordel for banken å få tilbakemeldinger i slike tilfeller. Da har de mulighet til å forbedre seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ts Skrevet 26. november 2008 #4 Del Skrevet 26. november 2008 Det skal ikke være noe problem. Ta kontakt med banken og be om å få en ny saksbehandler. Ønsker de å vite grunnen, er det bare å forklare at du ikke har vært fornøyd. Det er også en fordel for banken å få tilbakemeldinger i slike tilfeller. Da har de mulighet til å forbedre seg. Ok, takk for svar men hvem i banken kontakter man da? all kontakt til nå har foregått med saksbehandler/vikar eller informasjonsdesk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison Skrevet 26. november 2008 #5 Del Skrevet 26. november 2008 Ok, takk for svar men hvem i banken kontakter man da? all kontakt til nå har foregått med saksbehandler/vikar eller informasjonsdesk.. Du kan sikkert bare gå til informasjonsdesken. Det er nok også mulig å ringe. Da kan du bare forklare at du ønsker en ny saksbehandler, og be denne kontakte deg for nærmere avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #6 Del Skrevet 26. november 2008 Du kan sikkert bare gå til informasjonsdesken. Det er nok også mulig å ringe. Da kan du bare forklare at du ønsker en ny saksbehandler, og be denne kontakte deg for nærmere avtale. takk, setter pris på hjelp skal forsøke dette, visste bare ikke om det var interne regler for slike bytter (hensyn til stabilitet i arbeidssituasjon), eller om det var fritt fram. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alison Skrevet 26. november 2008 #7 Del Skrevet 26. november 2008 takk, setter pris på hjelp skal forsøke dette, visste bare ikke om det var interne regler for slike bytter (hensyn til stabilitet i arbeidssituasjon), eller om det var fritt fram. Det er fritt frem, men er det et en liten bankfilial vil jo utvalget av saksbehandlere være begrenset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megana Skrevet 27. november 2008 #8 Del Skrevet 27. november 2008 Bør jo ikke være noe problem, en bank er jo en tjeneste du betaler for, er du ikke fornøyd bør det ikke være noe problem å be om ny saksbehandler. Hold oss oppdatert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå