Gjest Lilleulv Skrevet 26. november 2008 #1 Skrevet 26. november 2008 Finnes det noe naturpreparat som gir mer energi? Som virkelig virker? Har prøvd Rosenrot, men synes ikke jeg merket noen forskjell.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #2 Skrevet 26. november 2008 Ginseng kanskje. Vet ikke så mye om det. Akkupunktur gir mere energi
Arwen Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Lurer også. Hverken ginseng eller rosenrot funker for meg.
Kamille86 Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Hei! Fekk mer overskudd og energi etter at jeg startet å drikke aloe vera juicen! Utrolig herlig Får i deg det kroppen trenger av vitamine,mineraler og aminosyre kun ved 2*30ml daglig.
Cognizance Skrevet 27. november 2008 #6 Skrevet 27. november 2008 Ingenting slår intervalltrening, ikke engang ei skikkelig tung styrketreningsøkt.
Reveal Skrevet 27. november 2008 #8 Skrevet 27. november 2008 Jeg gikk til helsekosten for en tid tilbake- med tilsvarede problem. Da fikk jeg det ærligste svaret jeg noen sinne har fått av en selger. "Det du sannsynligvis trenger er vitaminer og mineraler. Jeg kunne selvfølgelig solgt deg Rosenrot for 4-500.-, men det er lite sannsynlig at dette vil hjelpe. Derfor vil jeg heller anbefale deg denne (se link). Mye billigere, og ant det du trenger". Så jeg kjøpte den, og har definitivt merket positive endringer i både energinivå og humør! (denne)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå