Jade Skrevet 27. november 2008 #21 Skrevet 27. november 2008 Selv om foreldrene dine tydeligvis foretrekker at dere har sex på et motell eller i en bil, så er det uansett slik at de bestemmer over om du kan overnatte hos han eller ikke. Det gjelder fester også. Kanskje det er andre grunner til at du ikke får feste eller ligge over hos typen din? Har han vært oppi noe problemer? Er han mye eldre enn deg? Er det alkohol på festene han vil ha deg med på? PS. Du er ikke snart 18 år, når du er 17 år og 5 mnd.
Blåbæret Skrevet 27. november 2008 #22 Skrevet 27. november 2008 Jeg skjønner ikke problemet med å la en 17 år gammel jente overnatte med typen. Selv har jeg overnattet med kjærester og gutte venner siden jeg var 15-16 år gammel. Jeg ble ikke blitt gravid av den grunn Har heller ikk ehatt noe særlig sex på kveldstid når jeg har overnattet hos kjæreste. Det er jo så stille i huset da. Jeg følte at det var mye lettere at noen hørte oss da en på dagtid. Så lenge man er klar over konsekvenser av sex og bruker prevansjon så synes jeg ikke at det er noe roblem. Jeg fikk p-piller av moren min når jeg var 14-15 år gammel. Hun var klar over at jeg hadde sex og ville at jeg skulle beskytte meg. Jeg synes det er mye bedre en å nekte. Man klarer aldri å forhindre at datteren/sønnen har sex uansett når de har begynnt og vil det. man kan prøve så mye man vil men de vil finne en eller annen plass å være. Da er det vel bedre at de er i trygge omgivelser en på fest i fylla og glemmer prevansjon?
jolie Skrevet 27. november 2008 #23 Skrevet 27. november 2008 Tråden er ryddet. Reglene. -jolie (mod)
Silmarill Skrevet 27. november 2008 #24 Skrevet 27. november 2008 (endret) Sex kan jo du og partneren din ha når dere føler for det uanset plass! Sex finner ikke alltid sted i hjemmet! Så om det er derfor du ikke får ligge over så vet nok dine og hans foreldre at deres sexuell omgang ikke kun foregår i en seng mitt på natten, men de vil ikke oppfordre til det! Derfor sier foreldrenbe nei. Endret 28. november 2008 av Silmarill
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå