Gå til innhold

Jeg blir så lett rørt


makeløs

Anbefalte innlegg

Jeg sipper og griner til den store gullmedalje jeg ... :oops: - det gjør faktisk mor min og søsteren min også - så det er sikkert familiebetinget.

Kan ikke holde tale (i bryllup/konfirmasjon/høytidelige burdsager el) uten å sippe - eller se på en "rørende" film uten at tårene renner...

Har "sippet" meg gjennom mange barnehave og barneskoleavslutninger - hvor de "håpefulle" har opptrådt - og har etterhvert lært at hvis tårene bare får være i fred - (ikke tørkes vekk) .. synes det ikke så godt... :lol:

Det er godt det er mange av oss :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Virvel

Gruer meg litt, her jeg sitter. Om to timer drar jeg på skoleavslutning, og jeg kommer garantert til å grine. For det første har dette året vært så utrolig tungt for meg, og jeg er så lykkelig for at det endelig er over. For det andre er det naturligvis veldig trist at skolen min ikke er skolen min mer, og at klassen min ikke er klassen min mer, og at jeg sannsynligvis kommer til å miste kontakten med mange av de flotte menneskene jeg har møtt. Se der kom tårene, ja! Skulle ikke mer til! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har grått til mang en lærer.like flaut hver gang,men hvis jeg bli ekstremt skuffet over en prøve,blir kjeftet på eller rettet når det er urettferdigbehandlig eller at folkt f.eks kommer med veldig stygge kommentarer,eller ikke vil forstå meg på enkelte temaer.Ofte når jeg blir sint,begynner jeg å grine...ganske slitsomt til tider... :roll:

Klemz fra:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...