Gå til innhold

etter p-sprøyta

Fremhevede innlegg

Skrevet

etter at jeg sluttet på p-sprøyta har jeg blitt så øm i puppene...skikkelig såre brystvorter og øm overalt andre steder på puppene.harde har de også blitt. flere som har opplevd det samme?jeg kan ikke ligge på magen lenger....det gjør bare vondt og er jeg borti noe når jeg skal bære el lignende så er det helt forferdelig :( hvor lenge skal dett vare da? jeg kan ikke være gravid. for jeg blødde i to uker før jeg egentlig skulle ta ny sprøyte og en uke etter. det var ikke skikkelig mensen så jeg hadde jo sex. men tviler sterkt på at jeg er gravid. er det hormoner i ubalanse?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kroppen min var ikke helt enig med meg etter jeg sluttet på p-sprøyta. Puppene ble fryktelig ømme, brystvortene ble knallharde og sinnsykt følsomme. Fikk jo nesten ikke sove om nettene - både pga smerter og redsel for at jeg var gravid. :P

Det gikk over etter en mnds tid for meg, så satser på at det går over for deg også, snart. :)

Gjest Gjest_Pjusken_*
Skrevet

Tror det er ganske normalt.. Jeg hadde akkurat samme, husker ikke hor lenge det var sånn, men rundt en måned eller litt lengre i hvert fall...

Skrevet

Etter at jeg sluttet p- sprøyta gjekk det 8 mnd før mensen kom tilbake..og da hadde jeg blødninger i nesten et år.. var helt forferdelig.. og fekk vonde bryst, ikkje godt å ligge på magen... men det går seg til etterhvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...