Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 hei Jeg har gått på p-piller i tre år, det siste halve året Microgynon. Jeg har aldri utsatt mensen, men nå skal jeg på julebord med kjæresten akkurat når jeg har mensen. Så jeg har lyst å utsette den Det jeg er redd for er småblødninger. Noen som har erfaring med å utsette mensen når de går på Microgynon? Får dere småblødninger? På forhånd takk:)
Gjest Gjest_Amy_* Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 hei Jeg har gått på p-piller i tre år, det siste halve året Microgynon. Jeg har aldri utsatt mensen, men nå skal jeg på julebord med kjæresten akkurat når jeg har mensen. Så jeg har lyst å utsette den Det jeg er redd for er småblødninger. Noen som har erfaring med å utsette mensen når de går på Microgynon? Får dere småblødninger? På forhånd takk:) Hei Jeg har gått på det, og jeg spurte også venner og sånt før jeg utsatte. Det går helt fint å utsette en eller to ganger med microgynon, men hvis du gjør det tre ganger eller flere ganger er det mange som får det. Men en gang er det ingen fare. Jeg har aldri fått det, og ikke vennene mine heller. Hvis jeg kun skal utsette for liten periode, bruker jeg bare premoluth, fordi jeg ble veldig deprimert av microgynon.
Miel Skrevet 26. november 2008 #3 Skrevet 26. november 2008 Jeg bruker også Microgynon. Tre brett i strekk går bra, men etter fire får jeg som regel småblødninger. Å utsette én gang burde nok derfor gå helt fint.
tomatsuppe Skrevet 26. november 2008 #4 Skrevet 26. november 2008 Da jeg gikk på microgynon pleide jeg alltid å ta to brett i slengen. På det tredje brettet uten mensen imellom fikk jeg alltid småblødninger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå