Gå til innhold

Jobbsøknad/ jobbintervju

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Ariel_*
Skrevet

Det er utlyst en stilling som jeg har veldig lyst på. Jeg har søkt dit før og da var vi 18 stk som hadde søkt og vi var fem som kom på intervju, desverre nådde jeg ikke helt opp. Er det verdt å nevne det i enten søkand eller ved event. intervju?? Jeg vet jo ikke hva slags inntrykk de fikk av meg? Men kanskje de hadde et godt inntrykk og syns det er positivt at jeg har søkt igjen. Det kan jo gå begge veier, hva hadde dere gjort? Det er bare ett par måneder siden jeg søkte sist

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde nevnt det! Du må jo ha noe de er ute etter, siden de i det hele tatt lot deg komme på intervju.

Dessuten: det kan jo absolutt tenkes at de husker navnet ditt eller kjenner deg igjen, og da er det nok best å ha sagt ifra.

Gjest Gjest_Ariel_*
Skrevet
Jeg hadde nevnt det! Du må jo ha noe de er ute etter, siden de i det hele tatt lot deg komme på intervju.

Dessuten: det kan jo absolutt tenkes at de husker navnet ditt eller kjenner deg igjen, og da er det nok best å ha sagt ifra.

Hei og takk for svar! Ja, det tenker jeg og, pluss at det viser de jo at jeg virkelig vil ha jobb hos dem. Hadde du skrevet det i søkanden eller nevnt det på et event. intervju?

Skrevet
Hei og takk for svar! Ja, det tenker jeg og, pluss at det viser de jo at jeg virkelig vil ha jobb hos dem. Hadde du skrevet det i søkanden eller nevnt det på et event. intervju?

Hmmm... jeg hadde prøvd å få det inn i søknaden, tror jeg. På et sted hvor det virker naturlig å nevne. Men jeg er litt usikker på hvor det er ;)

Gjest Gjest_Ariel_*
Skrevet
Hmmm... jeg hadde prøvd å få det inn i søknaden, tror jeg. På et sted hvor det virker naturlig å nevne. Men jeg er litt usikker på hvor det er ;)

Da gjør jeg det tror jeg. Jeg finner nok en plass jeg kan putte det inn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...