Gå til innhold

dritt lei søtt ansikt.

Fremhevede innlegg

Skrevet

hei, dette er kanskje et teit spørsmål, men jeg spørr likevel jeg.

Ansiktet mitt er sikkelig uvoksent eller ungdommelig da, jeg er 14år og har et barne ansikt, mens alle i klassen min har sånn ungdoms ansikt.

Blir alles ansikt mer voksent/ungdommelig eller er det noen som har barne ansikt for alltid til de blir 18/20 liksom ??

Videoannonse
Annonse
Gjest Eurodice
Skrevet

Ansiktet mitt er sikkelig uvoksent eller ungdommelig da, jeg er 14år og har et barne ansikt, mens alle i klassen min har sånn ungdoms ansikt.

Blir alles ansikt mer voksent/ungdommelig eller er det noen som har barne ansikt for alltid til de blir 18/20 liksom ??

Nå må du ikke bli sint på meg da, men for meg er du som 14-åring ennå et barn :-). Både ansiktet ditt og kroppen din vil gjennomgå forandringer til et mer voksent utseende i løpet av tenårene :) .

Skrevet

Sier meg enig i den over meg ;)

Og kan legge til at for meg var det på vgs ansiktet mitt begynte å "vokse til". Ble smalere, penere, mer voksent.

Skrevet

Man er ofte ikke helt ferdig utvokst som 14-åring, så det er stor sjanse for at du vil få et mer voksent ansikt etter hvert. Ting skjer til ulike tidspunkt i den alderen (altså, man utvikler seg veldig ulikt), så det blir vanskelig å sammenligne seg for mye med de andre i klassen.

Skrevet

Okey, tusen takk : D

nå vet jeg ihvertfall at jeg ikke får et barneansikt for resten av livet :D

Skrevet

Er få som er "ferdige" i ansiktet (eller kroppen ;)) når de er 14 :)

Gjest LanaLane
Skrevet

Jeg er 23 og har fått spørsmål om jeg fylte 16 snart? Har et veldig veldig barnslig ansikt, men husk at en blir glad for det når man blir eldre;)

Skrevet

siden når ble evigheten definert som 18-20 år? lol, tror nok ikke det er noe 'problem' i den forstand, vær heller glad du har et ansikt! Det kunne vært verre.

Skrevet
Okey, tusen takk : D

nå vet jeg ihvertfall at jeg ikke får et barneansikt for resten av livet :D

Se der ja, nå klarte du til og med å skrive barneansikt i ett ord. Så da har du allerede lært deg noe mange voksne ikke kan ;)

Skrevet
Jeg er 23 og har fått spørsmål om jeg fylte 16 snart? Har et veldig veldig barnslig ansikt, men husk at en blir glad for det når man blir eldre;)

Samme her. Er også 23 og blir veldig ofte tatt for å være 17. Får også spørsmå lom jeg er lillesøsteren til min yngre søster. Syntes ikke det var så kjekt før, men nå syntes jeg det bare er morsomt når folk tar feil av alderen min. Er faktisk ikke så mange år siden jeg sluttet å betale barnebillett på bussen.

Når jeg ser tilbake på bilder ser jeg jo at jeg ser ganske mye eldre ut nå enn det jeg gjorde for snart 10 år siden. Det er bare til å ta det med ro, du kommer nok ikke til å se ut som et barn for alltid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...