Gjest Gitte Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jeg ryddet litt hjemme her om dagen og fant en pakke full av piller, og tror navnet utenpå var Fluoxetin. Jeg bruker de ikke, dette er noe som ligger igjen fra min x bodde der. Kan jeg hive de i søpla bare?
Gjest Spiss Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Det er et antidepressiva Medisiner skal aldri i søpla, de skal leveres til apoteket
Gjest Gitte Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Trenger ikke komme med pekefingern fordi jeg spurte. Da får jeg gå på apoteket med de da..
Gjest L.A Skrevet 19. desember 2008 #6 Skrevet 19. desember 2008 Nei, fluoxetin er det samme som Fontex, bare en billigere utgave. Men det stemmer at det er antidepressiva. Jeg tar de nå.
*Mocca* Skrevet 19. desember 2008 #7 Skrevet 19. desember 2008 Fluoxetin er det samme som Fontex, bare at de på apoteket bytter til fluoxetin fordi det er en billigere type. Og har hørt sagt mange ganger, at det er samme type pille som kalles Prozac i USA.
Gjest Sativa Skrevet 19. desember 2008 #8 Skrevet 19. desember 2008 Fluoxetin er det samme som Fontex, bare at de på apoteket bytter til fluoxetin fordi det er en billigere type. Og har hørt sagt mange ganger, at det er samme type pille som kalles Prozac i USA. Det er samme type ja.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå