Gjest Gjest_Undrende_* Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Hei, bare et lite spørsmål! Til dere jenter: Tenner dere/synes dere det er OK/ekkelt osv på å se menn ha utløsning? f.eks ved at dere onnanerer en fyr til utløsning. Eventuelt få det på dere? Er ny i et forhold og er litt flau over å komme så kjæresten min ser det. Har jeg med andre ord grunn til det? MVH Undrende
Gjest Gjestedama Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 jeg elsker det.... på meg, i meg, over meg, uansett jeg elsker det!
Gjest Kråkaa Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Me like Tviler at du har noe i frykte Ts.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Om det er noen kvinner som synes det er ekkelt så er det de som har et problem,ikke du. Spermen din er jo helt naturlig. Det er jo ikke bæsj vi snakker om! ja,jeg liker spermen til min mann.Helst ikke rett i øyet,men ellers over alt
FantasDick Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Jeg er ikke vidre glad i sæd - det er ikke min forlovede heller, så jeg kan ikke si jeg tenner på utløsning, men jeg synes ikke det er så ekkelt at jeg har et problem - det finnes en mellomting, men den synes ofte å bli glemt her på KG. Uansett, TS, jeg synes det er trist å høre at du er litt flau for å komme så kjæresten din ser det. Sæd er helt naturlig, og det hører med i din fantastiske utløsning! Enjoy!
aline Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Jeg tenner helt klart på mannens utløsning, både selve det at han kommer, det å se på at han kommer, det å føle at han kommer. Sæd er deilig og spennende, og synes bare det er deilig å få den på meg (som andre har sagt, så lenge vi unngår øynene... hihi) Selv før, når jeg var litt mer skeptisk til selve sæden, syntes jeg det var opphissende med hans utløsning. Og kunne like å få den på meg, så lenge jeg ikke fikk den i ansiktet.
Gjest *Ulla* Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Jeg tenner på mannens utløsning, uansett hvor den kommer hen (eller..helst ikke i øyet eller inni øret da, det er litt ubehagelig)
litle my Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Synes det er utrolig deilig å se en mann komme.. Både å se på når sæden kommer og se på ansiktet hans når han kommer.. Det er ikke så mye som tenner meg mer enn det.. :rødme:
Gjest ah! Skrevet 25. november 2008 #9 Skrevet 25. november 2008 Ja ja ja, sier jeg bare! Her om dagen så tok han meg bakfra, og jeg fikk han til å trekke seg ut å sprute meg på ryggen. Vi har speil på hele veggen vedsiden av senga, DET var et deilig syn
Hinata Skrevet 25. november 2008 #10 Skrevet 25. november 2008 Synes det er utrolig deilig å se en mann komme.. Både å se på når sæden kommer og se på ansiktet hans når han kommer.. Det er ikke så mye som tenner meg mer enn det.. :rødme:
Polarbear Skrevet 25. november 2008 #11 Skrevet 25. november 2008 Ååh, ts, for en omsorgsfull ting å bekymre seg over! Tror det skal gå veldig bra, selv underskriver jeg lett: "på meg, i meg, overalt!"
Gjest maj Skrevet 25. november 2008 #12 Skrevet 25. november 2008 Er ikke noe jeg liker mer (nesten) enn å se han komme. Men liker helst at han kommer inni meg og ser på ansiktet hans. Typen min kommer så sterkt, voldsomt og dramatisk, blir nesten litt lykkelig hver gang ^^,
Tricapia Skrevet 25. november 2008 #13 Skrevet 25. november 2008 Hei, bare et lite spørsmål! Til dere jenter: Tenner dere/synes dere det er OK/ekkelt osv på å se menn ha utløsning? f.eks ved at dere onnanerer en fyr til utløsning. Eventuelt få det på dere? Er ny i et forhold og er litt flau over å komme så kjæresten min ser det. Har jeg med andre ord grunn til det? MVH Undrende Syns det er hele poenget med sexen=) blir skuffet jeg om han ikke kommer. jeg liker d på meg, inni meg uansett bare han kommer=) d får meg til å føle at jeg har tilfredstilt han=) syns ikke du har noe å være redd for, d er d mest naturlige i værden å komme=)
Gjest Emera Skrevet 25. november 2008 #14 Skrevet 25. november 2008 Synes det er utrolig deilig å se en mann komme.. Både å se på når sæden kommer og se på ansiktet hans når han kommer.. Det er ikke så mye som tenner meg mer enn det.. :rødme: Jeg også.
#Angel# Skrevet 25. november 2008 #15 Skrevet 25. november 2008 Synes det er utrolig deilig å se en mann komme.. Både å se på når sæden kommer og se på ansiktet hans når han kommer.. Det er ikke så mye som tenner meg mer enn det.. :rødme: Signerer den Det tenner meg, og eg kjenner kor glad eg er i den fantastiske mannen :rødme:
Morgause Skrevet 26. november 2008 #16 Skrevet 26. november 2008 Personlig ser jeg ikke helt hva som er så sexy ved å se på det. Det er jo alltid ganske deilig når han kommer inni meg, men det er nok mer en slags psykisk reaksjon på nærheten og slikt. Men jeg har ikke noe behov for å se han sprute vilt rundt seg, nei, og ihvertfall ikke på meg! Blæh!
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #17 Skrevet 26. november 2008 Mannen min liker godt å komme på meg, på brystene, magen og rumpa. Han må gjern det, det er ikke meg i mot. Men som et par her sier er det heller ikke noe jeg tenner skikkelig på i seg selv, som en separat handling. Det er ikke ekkelt, men heller ikke tennende. Det som er tennende derimot er at han tenner så mye på det
Gjest Emera Skrevet 26. november 2008 #18 Skrevet 26. november 2008 Men jeg har ikke noe behov for å se han sprute vilt rundt seg, Sprute vilt rundt seg... Ser for meg en fyr som bruker den som en hageslange. Det er ikke om å gjøre for meg heller, altså...
Gjest Wind Skrevet 26. november 2008 #19 Skrevet 26. november 2008 Me like. Men jeg TENNER ikke på det. Jeg liker det bare. ^^
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #20 Skrevet 26. november 2008 Er jeg tent fra før så blir jeg enten mer tent eller det er i det minste likegyldig, men er jeg ikke tent er det egentlig litt ekkelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå