Gjest laiza Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 Jeg har vært plaget med kløe i underlivet i noen dager, men nå er det kløe og svie. Har ikke noe spesielt med utflod eller at det lukter. Det er noe vondt når jeg har vært på do å urinert og skal tørke meg. Da kjennes det ut som mine kjønnslepper rives opp. Jeg har sett i speilet om jeg ser noen såre å blemmer,men ser ingenting. Er bare veldig rød. Jeg har en partner, vi har holdt sammen i et år, så jeg har sett bort ifra at det er Herpes... Så kan dette altså være en slags soppinfeksjon, kan jeg gjøre noe med dette? Er veldig bekymret.
aline Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Det KAN være sopp, men det er ingen her inne som kan gi deg noe svar på OM det er det det er. Ta deg en snartur til gynekolog eller lege, så blir du kvitt dine bekymringer på en mye sikrere måte. Jeg hadde det slik selv nå nylig, var skikkelig sår og klødde/sved. Selv hater jeg når noe virker annerledes der nede, så jeg løper til legen nesten med det samme i slike tilfeller. Og, kan da i etterkant puste rolig og vite med sikkerhet hva det er og ikke er.
Gjest laiza Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 JA,men legen hadde ikke noe time før senere i uken Tenkte jeg skulle kjøpe meg sånn sopp tablett, se om det blir noe bedre. Er vel mest bekymret at det er Herpes, men kunne likosm ikke se noe form for blemmer.. De skal vel komme med engang når man har utbrudd...???
aline Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 JA,men legen hadde ikke noe time før senere i uken Tenkte jeg skulle kjøpe meg sånn sopp tablett, se om det blir noe bedre. Er vel mest bekymret at det er Herpes, men kunne likosm ikke se noe form for blemmer.. De skal vel komme med engang når man har utbrudd...??? Du har ikke noen andre legesentere som kan ta deg inn heller? ang Herpes, vet jeg lite om, har ikke hatt det så vet ikke om dette med blemmer etc.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Siden du ikke får kommet til legen, så ta deg en tur på et apotek. Du kan spørre om de har en krem som virker lindrene. Jeg har selv en liggende, men den er ikke fra Norge. Virkemiddelet er dequaliniumchlorid, men eg vet ikke om det selges fritt i Norge. (Denne kremen fikk jeg anbefalt av en gynekolog der, men den kan kjøpes fritt uten resept i det landet jeg var i.) Men hvis ikke, kan de kanskje anbefale noe annet. Har du hatt herpes før? Vær forsiktig med såpe, syntetisk undertøy, truseinnlegg og slike ting. Rengjør forsiktig med vann og bruk bomull eller ingenting (når det er mulig) mot huden.
Gjest laiza Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Siden du ikke får kommet til legen, så ta deg en tur på et apotek. Du kan spørre om de har en krem som virker lindrene. Jeg har selv en liggende, men den er ikke fra Norge. Virkemiddelet er dequaliniumchlorid, men eg vet ikke om det selges fritt i Norge. (Denne kremen fikk jeg anbefalt av en gynekolog der, men den kan kjøpes fritt uten resept i det landet jeg var i.) Men hvis ikke, kan de kanskje anbefale noe annet. Har du hatt herpes før? Vær forsiktig med såpe, syntetisk undertøy, truseinnlegg og slike ting. Rengjør forsiktig med vann og bruk bomull eller ingenting (når det er mulig) mot huden. Nei har ikke hadd herpes før nei.... Så trur ikke det er det ihvertfall.. Har nu kjøpt en 3 dagers kur med tablett for sopp, så håper jeg at dette vil gje seg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå