Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er (ringe)vikar i barnehage for tiden, og ble "merkelig nok" syk etter noen uker med jobbing. Har ligget rett ut i fire dager nå med skikkelig forkjølelse og feber (influensa kanskje?), og har knapt gjort annet enn å sove. Derfor har jeg vært hjemme fra jobb i to dager. Nå merker jeg heldigvis at jeg begynner å bli bedre. Feberen er der fortsatt, og jeg er snørrete som bare det, men jeg ligger ikke rett ut lenger og begynner å bli rastløs. Problemet er at det er mangel på folk i barnehagen. Har vært student inntil nylig, og er dermed ikke sikker på hvor syk man skal være for ikke å gå på jobb. Jeg lurer på om det er lurt/riktig av meg å gå på jobb i morgen? Vil jo helst ikke bli like syk igjen med en gang, men føler også ansvar for å gå på jobb når de trenger meg...

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest Charming
Skrevet

Jeg mener at hvis du tror du klarer å gjennomføre en arbeidsdag uten at det ser altfor håpløst ut burde du dra på jobb. Men du må også tenke på at du ikke skal smitte 30 barn og hvis det er skikkelig ille da. :) Er du skikkelig trøtt og sliten ville jeg nok blitt hjemme.

Skrevet

vi har som regel i barnehagen jeg jobber i, at man skal ha en feberfri dag hjemme - før tilbake i jobb..

Skrevet (endret)

Takk for svar begge to. Føler meg mye bedre nå, så regner med at jeg kommer meg på jobb i morgen :)

Endret av Fi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...