Gå til innhold

Vinga - avatar

liv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem er det bilde av da??? Vinga?

Er ikke Vinga men jeg tillater meg og svare likevel. Han heter James Marsters og spiller Spike i Buffy the vampire slayer. I serien er han litt bad boy men god på bunn, en fantastisk kropp og utrolig humor.

:oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så dere på Buffy på søndag? Da han tok av seg skjorta måtte jeg nesten tørke sikkel.. *slurp*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janna
Så dere på Buffy på søndag? Da han tok av seg skjorta måtte jeg nesten tørke sikkel.. *slurp*

:o Har sluttet å se det, for jeg synes serien tapte seg grundig etter sesong 3.. :lol:

Men hvis Spike driver og stripper, må jeg kanskje se likevel. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Brått så han eldre ut :o hmm.. han har et litt ubestemmelig utseende synes jeg. Vet ikke om jeg liker han eller ikke.. (dagens blondeste komentar fra Arwen :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alderen hans er faktisk ikke bekreftet av han selv, og på nettsider rundt om kring står det mye forskjellig. Han er i hvertfall mellom 31 og 40 et sted.

En venninne av meg kom på besøk og prøvde å frelse meg, men klarte det ikke. En uke etter at hun var dratt ble jeg plutselig hekta.. Merkelig :D

Noen som har hørt sangen han synger som Spike i en episode? Han er deilig OG kan synge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Alderen hans er faktisk ikke bekreftet av han selv, og på nettsider rundt om kring står det mye forskjellig. Han er i hvertfall mellom 31 og 40 et sted.

En venninne av meg kom på besøk og prøvde å frelse meg, men klarte det ikke. En uke etter at hun var dratt ble jeg plutselig hekta.. Merkelig :D

Noen som har hørt sangen han synger som Spike i en episode? Han er deilig OG kan synge :D

Ja! En utrolig morsom episode! Mener og ha lest et sted at han driver litt hobby band virksomhet også?!

:lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

Når sang han??? Hva? Går jeg glipp av sånt? :o

Får håpe dere mener i fremtidige episoder her :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han ser litt sulten ut synes jeg!! Gi mannen litt snop!!!!!!!!

Synes også at bleika hår på gutter er sexy! Der serru kor forskjellige vi er...som blanda drops!!

Yummy!!

*High Flaps!!*

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hæ?

Når sang han??? Hva? Går jeg glipp av sånt? :o

Får håpe dere mener i fremtidige episoder her :roll:

Tror ikke den episoden kommer før i sesong 6 jeg. Den er kjempefin, og han har sånn grov, supermandig stemme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...