Gå til innhold

60% natt

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_annemor30_*
Skrevet

Hei. Jeg jobber 60% nattevakt som hjelpepleier... Noen som vet hva dette vil tilsi i lønn? altså... 80% lønn?? 100% lønn? Regnet over til dagvakt, tilsvarer dette 100% jobb? Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest ¤bella¤
Skrevet

Jeg jobber ikke natt selv, men;

Nå vet jeg ikke hva du som hjelpepleier tjener, og hva du har i tillegg, eller om du får ekstra bonus for nattstillingen.

Men vet at jeg som sykepleier tjener mer om jeg jobber 80% natt, enn om jeg jobber vanlig turnus MEN det kan ha noe med at ved 80% nattstilling der jeg jobber får man et tillegg på 40 000 i året, samt at man jo får tilleggene.

Gjest annemor(ts)
Skrevet
Jeg jobber ikke natt selv, men;

Nå vet jeg ikke hva du som hjelpepleier tjener, og hva du har i tillegg, eller om du får ekstra bonus for nattstillingen.

Men vet at jeg som sykepleier tjener mer om jeg jobber 80% natt, enn om jeg jobber vanlig turnus MEN det kan ha noe med at ved 80% nattstilling der jeg jobber får man et tillegg på 40 000 i året, samt at man jo får tilleggene.

Jeg har topplønn... dvs 306000 i året uten tillegg... Er det virkelig INGEN her inne som kan hjelpe meg??

Skrevet

80% natt tilsvarer ca 100% dag, litt avhengig av turnus.

Skrevet

Men kjære verden,det er jo bare å regne ut ut i fra hvilke lønnsbetingelser som gjelder for din arbeidsplass?!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...