Gjest Gjest_vinterbrud_* Skrevet 25. november 2008 #1 Skrevet 25. november 2008 har lyst å gjøre noe overaskende og uventet til min kjære. men er ikke helt sikker på hva. lurte på om jeg skulle synge, ettersom han vet at det er noe det verste jeg gjør. siden jeg føler jeg ikke er flink til å synge. bare en sang til sønnen vår syns jeg er pinlig når han hører på.. andre forslag?
angara Skrevet 25. november 2008 #2 Skrevet 25. november 2008 Jeg slenger meg på denne, og er spent på om det kommer forslag. Er alt for pysete til å holde tale (vet det ville ødelagt mye av dagen for meg med nerver etc). Tenkte jeg kunne si noen velkomstord, og introdusere toastmasteren, men nå har min far lest et sted at brudens far skal gjøre dette, og har blitt veldig gira på det. Så da trekker jeg meg til side. Jeg er mye flinkere enn min kjære til å si pene ting og gi komplimenter til hverdags, så det er kanskje ikke nødvendig (overfor ham) å holde en tale der jeg sier hvor mye han betyr for meg. Men jeg kunne godt tenke meg å finne på noe. Hadde vi skulle hatt noe multimediagreier (prosjektor som kunne vist lysbilder/power point el l) kunne det vært en idé å lage en liten "hyllest" til ham med foto+musikk+tekst der, men vi skal ikke ha noe slikt. Hvis du vil prøve å synge, kunne du kanskje fått meg deg noen venninner til å kore? Da blir det plutselig mindre skummelt? Hvis du velger en sang som ikke er så "seriøs", har det heller ikke så mye å si hvis du føler du ikke synger som en gudinne. Da kan det være et morsomt innslag, i tillegg til at han sikkert blir overrasket og glad. har vært på en tilstelning der noen laget et lignende nummer på melodi/delvis tekst av den gamle sangen "Sussebass". Det var kjempesuksess.
eleit Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Her hiver jeg også meg sånn på.. Jeg lurer også litt på å synge.. Det vet jeg at forloveden min hadde blitt så glad for, men tør ikke! Så, må finne på noe annet lurt
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 Min overraskelse kommer på bryllupsnatta Jeg skal si noen ord også i løpet av kvelden, type velkomstord, og da gir jeg ham nok litt oppmerksomhet. Jeg kommer ikke til å stille meg opp å synge eller holde tale, i allefall ikke lage power-points med meg og ham eller lignende.
Gjest Gjest_vinterbrud_* Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 hmm.. kjekt vi kan være flere enn bare meg he4r som kunne tenke seg å gjøre noe. har hørt om andre som har leid inn idolet til personen eller no. feks ei brud so var så fan av sigvard dagsland.. så plutselig dukket han opp og sang.. hm... en min kjære forlover har ingen sånne idoler eller spesielle personer som han ser opp til.. kjør på folkens.. trenger flere idèer:) men lurt det med synginga, å lage litt mer ut av det med kor og alt. ei venninne av eg kjøpte radiostyrte bil til mannen, der hun kom kjørende inn med den på festen. den hadde han ønsket seg i evig tid vett du. han hoppende glad..
thumbalina Skrevet 25. november 2008 #6 Skrevet 25. november 2008 Jeg laget en power point tale til mannen... og det ble veldig bra! Han ble skikkelig overasket, ettersom jeg hele tiden sa at jeg ikke turte å holde tale... kom noen tårer da gitt! Han fikk også en overaskelse av toastmasteren - trening med favorittfotballaget på stadion.. det kan jo være en ide til de av dere som har fotballidiotmannfolk hehe... jeg laget også en fotobok til mannen - med bilder som beskrev han som person. Feks Snill - to sider med bilder av han som hjelper andre. Flink far - bilder av han og sønnen sin. Alltid tid til venner og familie - bilder av han sammen med venner og familie.. etc...
Spent brud Skrevet 15. desember 2008 #7 Skrevet 15. desember 2008 Forloveren min jobber som journalist så hun skal hjelpe meg å lage en "musikkvideo" til brudgommen. Håper bare det blir bra... føler jeg kan slå meg litt mer løs på video enn i selve bryllupet. Typisk person som får totalt nerver når det kommer til stykket....
lirypa Skrevet 27. desember 2008 #8 Skrevet 27. desember 2008 Hva med å deklamere et dikt til ham? Det er noe jeg leker med tanken om å gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå