Gjest Gjest_jente19_* Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 hei.jeg var hos legen og fikk bekreftet at jeg hadde kjønnsvorter. Jeg ble behandlet med Condyline. Det jeg lurte på var om noen vet om jeg kommer til å ha viruset i kroppen for resten av livet eller om det kan gå vekk. Går det an å gå til legen å ta en test evt å sjekke om viruset er ute av kroppen? vennligs bare seriøse svar takk..
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Hei. Ja, det viruset sitter dessverre i for resten av livet, du kan behandle de etterhvert som de kommer frem, men viruset vil være der for resten av livet.
NemoLinn Skrevet 25. november 2008 #3 Skrevet 25. november 2008 Kjønnsvorter kommer av HPV viruset, og det finnes mange forskjellige HPV virus. Den typen som du har fått utslag på nå vil du kunne behandle, den vanligste er å smøre på vortemiddel som du har fått. Ofte er ikke en behandling nok. Ofte må det gjøres flere ganger før kroppen klarer å kvitte seg med det viruset som har gitt det kjønnsvortene. Når kjønnsvortene ikke kommer tilbake, så har kroppen klart å bearbeidet det, og da vil du ikke få utslag mer. Skulle du få et annet HPV virus i kroppen din, vil det kunne gi utslag da kroppen ikke har bekjempet dette viruset. Legen kan utføre, eller gynekologer kan i hvertfall, utføre HPV virus sjekk. Da må du foreta en GU og du vil få svar fra legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå