kopfzerbrechen Skrevet 18. juni 2003 #21 Del Skrevet 18. juni 2003 Man tager sin hand og omslutter den over stanga. Deretter tager man og skyver fram og tilbake, mens man ser på denne persons ansikt og hører på han lyder. Bruker man sin mund, kan man suge litt. Sug til du merker noget som smaker salt på din tunge, og så tager du og svelger det som det skulle vært brus. Det er nå ikke så ille er det vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focus Skrevet 18. juni 2003 #22 Del Skrevet 18. juni 2003 av kopfzerbrechen Jeg skal prøve å gi deg et skikkelig svar, slik jeg suger kuk. Først er det en del kyssing og klining, så beveger jeg meg nedover og nedover, mens jeg kysser hals, bryst og mage. Jeg hopper bevisst over kjønnsorganen, og kysser lår og innsiden av lårene, bare for å friste litt ekstra. Når du merker at han har blitt fristet og begynner å bevege på baken for å treffe munnen din, er det på tide å begynne å kysse såvidt på kuken. Først kysser jeg hodet litt, slikker fra roten av kuken oppover mot hodet flere ganger (som en ispinne). Roterer tungen rundt og rundt hodet, og begynner skikkelig å suge. Jeg prøver så godt jeg kan å holde tennene borte, men det er ikke alltid like lett :-? Mens jeg suger ham, beveger jeg lett på tungen, slik at de fleste plassene på kuken kjenner dette. Resten går av seg selv Tror menn liker at vi damer ser dem inn i øynene mens vi suger dem, og viser at vi liker det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest søta Skrevet 18. juni 2003 #23 Del Skrevet 18. juni 2003 Man trenger ikke være 13 for å være uerfaren akkurat... En 20 åring kan også være uerfaren, og da er det vel kjekt med litt tips?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 18. juni 2003 #24 Del Skrevet 18. juni 2003 det var jo bare et enkelt spørsmål som ble stilt, man svarer på spørsmålet, eller lar være.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dr Zoidberg Skrevet 21. juni 2003 #25 Del Skrevet 21. juni 2003 Enda en tråd hvor det faktiske temaet er ute av verden. Jada. Og i hovedsak fordi en dollyqueen ripper avgårde med spykommentarer. Jeg trodde de fleste innlegg fortjente en smule verdighet? Her skal du høre, gode tips som BØR være standard for enhver mann: 1.) Unngå å mose ballene når du runker ham. Sikkert noen som liker det, men de er i sterkt mindretall. 2.) Ikke klem _for_ hardt. 3.) Å runke uten fuktighet kan fort bli et problem, kronjuvelene kan faktisk få brannsår. Ingen mann ønsker det, trust me. 4.) Suging og tenner kan fort bli et problem, dette tilpasser du forsiktig mens du holder på. Spør gjerne. 5.) Det er ikke nødvendig å svelge, men mange blir beæret om du gjør det. Men du vet best, do what YOU want. 6.) Suging uten tunge er for så vidt ok, men du vil fort merke forskjell på lykkeskalaen om du leker litt med tungen rundt hodet. Husk at menn er veldig følsomme, det kan være lurt å høre på ham når han sier det blir for mye. Men en gang iblant er det jo gøy å fortsette litt til... 7.) Ikke alle setter pris på kyss på munnen etter å ha blitt sugd. 8.) Masér gjerne mageområdet etter at han har sprudlet som en lysfontene. (eller var det noe annet?) Magen er etterpå veldig følsom pga sterkt bruk av magemuskler. 9.) Ikke bare gjør det mens han ligger. Forsøk stående (vær klar over at han kan miste balansen, be carefull), sittende er også bra - spesielt mens man har øyekontakt under suging. En spennende vri er mens han ligger på alle fire. Eksperimenter, finn på noe gøy! 10.) Mange menn reagerer positivt på silke. Bruk et silketørkle eller lignende forsiktig rundt de aktuelle sonene. La det gli forsiktig over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 21. juni 2003 #26 Del Skrevet 21. juni 2003 Do it firmly, smoothly and with a steady rythm and he will love you for life. Plusstips: Bruk mye spytt, og trim tunga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Glad gutt Skrevet 21. juni 2003 #27 Del Skrevet 21. juni 2003 Min kjæreste er en mester i å suge . Det er viktig at du har munnen vendt mot pikken slik at tungen kommer mot strengen på undersiden , da det er dette området som er mest følsomt . Det er det beste som finst å bli sugd av ei som kan det . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 21. juni 2003 #28 Del Skrevet 21. juni 2003 Neimen hei kjære, er du her du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. juni 2003 #29 Del Skrevet 21. juni 2003 Det er viktig at du har munnen vendt mot pi#### slik at tungen kommer mot strengen på undersiden Notis: de fleste jenter pleier ikke å stå på hendene mens de suger. Minnie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 21. juni 2003 #30 Del Skrevet 21. juni 2003 Notis: de fleste jenter pleier ikke å stå på hendene mens de suger. Minnie Jeg vet ikke med deg, men jeg klarer ivertfall helt fint å gjøre det Glad Gutt beskriver ved å sitte/ligge helt normalt riktig vei. Et annet tips til ronking/suging... Bruk glidemiddel med fruktsmak. Plutselig blir det hele enda mer gøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #31 Del Skrevet 24. juni 2003 Du glemte å signere inlegget ditt med følgende tekst: "Kooooz fra Jente13" Minnie Hvorfor svare på innlegget når du skal være nedsettende!! Ufint spør du meg........ Spesielt fra en verdensmester som deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 24. juni 2003 #32 Del Skrevet 24. juni 2003 Det burde ikke hete "suging", egentlig. Det er friksjonen mellom pikken / pikkhodet) og munnen, tungen, leppene som er godt. Så i stedet for å suge, masser med tunga på og bak pikkhodet, beveg hodet opp og ned langs skaftet. Klø ham bak ballene mens du holder på. Og gjør det så vått som mulig. Gjerne så spyttet renner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bi-Light Skrevet 25. juni 2003 #33 Del Skrevet 25. juni 2003 Vel gutter er vel best til å suge egentlig. SÅ spør dem. Lasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå