Gå til innhold

??


*nora*

Anbefalte innlegg

Sorry, visste ikke hva jeg skulle skrive i overskriften, for jeg vet ikke helt hva problemet mitt er :oops:

Når jeg skal scrolle nedover siden med musen, blir skriften på skjermen større eller mindre! Hva gjør jeg for å bli kvitt dette, slik at jeg istedenfor flytter meg nedover siden...? Noen som skjønner hva jeg mener? Jeg vet jeg har gjort dette engang før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Liten

Har du gjort noe med innstillingene for musen, slik at rulleknappen fungerer som CTRL knappen? Det som tydeligvis skjer når du bruker rulleknappen er at du forandrer skriftstørrelsen i Internet Explorer eller lignende. Dett er en mulighet som er lagt inn for svaksynte. Man kan enten gjøre det via menyene eller ved å holde inne CTRL og scrolle med musa. Det virker som rulleknappen din fungerer på sistnevnte måte. Kanskje du klemmer knappen inn samtidig med at du scroller.

Vet ikke om dette hjalp, men det er ihvertfall en forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjedde helt plutselig, mens jeg satt og leste på innlegg her i forumet. Det er godt mulig at jeg har vært borti ett eller annet, men åh! det er så irriterende!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Revetispa i.i.

Hvis du trykker ned scrolleknappen på musa fungerer dette akkurat som ctrl+scroll og skriften blir større.

Det er ofte ikke store trykket som skal til, og da skjer det gjerne "plutselig" og uten at du helt vet hva som har skjedd.

Hilser

Revetispa

som stadig gjør det der sjøl....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sansynligvis stille inn dette på kontrollpanelet ditt.

(Start -> instillinger -> kontrollpanel i win2k)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk for svar, alle sammen. I dag er musa mi frisk, men neste gang den blir syk vet jeg hva som gjør det, og hvordan jeg skal få den frisk igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...