Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Hadde samleie med en fyr i helgen. Vi hadde ikke kondom, men han forsikret at han ikke hadde noe og nylig hadde sjekket seg. Vet han har hatt dame i flere år som det nylig har blitt slutt med så tenkte det var betryggende. Men så fant jeg dagen etter en krem (den var tom) på nattbordet hans, hvor det stod noe om mot herpes. Kremen var hvit og orange, mener det var til leppene men husker ikke helt hva det stod. Jeg ble uansett helt vettskremt, han hadde dratt tidlig så fikk ikke spurt han, har ikke nummer eller noe heller. Så uansett en liten rød blemme på leppene mine samme dag (på innsiden), samt noe røde og såre sprekker nedentil, ikke ved skjedeinngangen men lenger oppe, skal sies vi hadde flere økter den kvelden, men om jeg bare var sår hadde det vel ikke kommet flere cm fra skjedeåpningen? svien har gått over men har fortsatt noen hissige sår blir veldig glad for svar! hilsen Mie
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 (glemte å tilføye at vi ikke hadde oralsex)
lisa77 Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 sjekk google for sovirax- sikert den leppekremen- ikke noe med underlivet å gjøre altså, tror du er safe
Gjest Gjest_Mie_* Skrevet 25. november 2008 #4 Skrevet 25. november 2008 sjekk google for sovirax- sikert den leppekremen- ikke noe med underlivet å gjøre altså, tror du er safe Den kremen jeg googlet var ikke lik hans:S det er vel en mulighet for at han har tatt seg på leppene for så å tatt seg nedentil som ble overført til meg igjen? er det ikke større % med herpes nedentil om noen har et sånt sår på leppene? jeg dør av dette har, har sovet nada i natt:( føler jeg bare får flere og flere sår i leppa nå, samt som det dukket opp en artikkel om HIV og herpes nr jeg googlet!!
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Den kremen jeg googlet var ikke lik hans:S det er vel en mulighet for at han har tatt seg på leppene for så å tatt seg nedentil som ble overført til meg igjen? er det ikke større % med herpes nedentil om noen har et sånt sår på leppene? jeg dør av dette har, har sovet nada i natt:( føler jeg bare får flere og flere sår i leppa nå, samt som det dukket opp en artikkel om HIV og herpes nr jeg googlet!! Det eneste som kan betrygge deg skikkelig er en tur til legen, så jeg foreslår du kommer deg dit før du får skikkelig knekk av å gå og tenke på dette!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå