Gjest ls Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 hei. jeg var på den alternative messe i helgen. jeg bestemte meg på impuls å bli "spådd" av en dame som kontaktet et medium. jeg har ikke mange nære avdøde. bare en tante. om dette mediumet påstå ting som ikke kunne være annet enn denne tanten. snakket med henne i 20 minutter. ting hun sa sitter som støpt i hjernen min. vet jeg ikke skal la all energi jeg har gå utover dette, men alt hun sa stemte, og jeg har grått siden jeg kom hjem derfa. jeg fikk en lapp av henne med telefon.nr og hjemmeside. den klarte jeg jo såklart å miste. følte jeg nesten fikk en slags "åpenbaring" men jeg vet det er mange skeptikere der ute. jeg var ikke forberedt på dtete i det hele tatt. det er umulig å beskrive enkelte av de tingene, siden jeg er den eneste som vet om noen av tingene medumet sa. har andre opplevd å enten blitt spådd, eller møtt en ånd via et medium før? dette frister, men samtidig følte jeg det skremmendes... veldig skremmendes. og nei jeg er ikke lett å lure. er ikke en person som er svak heller, siden jeg ante ikke om hvilken ånd som skulle kontakte meg. jeg forventet i såfall bare "babbel" fra en "ånd" som liksom passet på meg eller noe sånt. men sånn ble det ikke. det viste seg å stemme... hvordan utvikler de disse evnene? blir de ikke slitne?
Gjest medium Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 jeg "snakker" ofte med avdøde. det du opplevde var at han kom til deg. mest sannsynlig visste i allefall ånden og trolig mediumet om dette møte, før du kom.
Gjest medium Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 man blir sliten enkelte ganger. spesielt hvis man møter forvirrede ånder. de kan tappe energi ut av en når man har kanalisert seg. det er dog viktig p komme seg ut av kanalen etter kontakt med ånd.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 til deg ts. ble du ikke redd? hva stemte???
Penny Lane Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 man blir sliten enkelte ganger. spesielt hvis man møter forvirrede ånder. de kan tappe energi ut av en når man har kanalisert seg. det er dog viktig p komme seg ut av kanalen etter kontakt med ånd. Riktig, jeg var psykisk brutt ned og deprimert etter møte med en ånd. Det var nok ikke av det gode slaget, for har merket Guds ånd på kroppen og da ble jeg i lykkerus hele dagen! personlig er jeg litt imot spiritisme og det alternative, men har en venninne som er medium og det både respekterer jeg og lytter når hun forteller ting hun har opplevd, selv om jeg ikke selv vil bli dratt inn i det. Ts: jeg gråt masse jeg også, var en avdød oldemor som besøkte meg. Er veldig normalt å reagere slik, spesielt om det er noe man ikke har hatt noe tro på før. Blir jo da som en slags åpenbaring som du sier. Å tanken på at det faktisk ikke er slutt når man dør
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 og nei jeg er ikke lett å lure. Spørsmålet er ikke om du er lett å lure eller ikke, men du ble lurt. Neste gang du ønsker å bli spådd av noen av disse svindlerne, da skal du rett og slett ikke si noe som helst, men sette deg et sted der de ikke kan se deg og så be om å bli spådd. Tre en pose over hodet og la dem spå deg. Du vil oppleve at de ikke klarer å på deg.
Gjest Gjest_Lala_* Skrevet 25. november 2008 #7 Skrevet 25. november 2008 Spørsmålet er ikke om du er lett å lure eller ikke, men du ble lurt. Neste gang du ønsker å bli spådd av noen av disse svindlerne, da skal du rett og slett ikke si noe som helst, men sette deg et sted der de ikke kan se deg og så be om å bli spådd. Tre en pose over hodet og la dem spå deg. Du vil oppleve at de ikke klarer å på deg. Det der er bullshit, vær så snill å ikke uttal deg om ting du ikke har greie på! selvfølgelig finnes det mange sleipe kvakksalvere ute å går, men du kan ikke gre alle under èn kam! det hadde da vel ikke utgjort noe forskjell om ts hadde hatt en pose over hodet? dust
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #8 Skrevet 25. november 2008 Joda, i nisjer hvor det ikke finnes det kløyva bevis for noe som helst kan man gre ALLE under én kam. Det er nitrist at såpass mange i Norge tror på slikt vrøvl.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #9 Skrevet 25. november 2008 hei. jeg var på den alternative messe i helgen. jeg bestemte meg på impuls å bli "spådd" av en dame som kontaktet et medium. jeg har ikke mange nære avdøde. bare en tante. om dette mediumet påstå ting som ikke kunne være annet enn denne tanten. snakket med henne i 20 minutter. ting hun sa sitter som støpt i hjernen min. vet jeg ikke skal la all energi jeg har gå utover dette, men alt hun sa stemte, og jeg har grått siden jeg kom hjem derfa. jeg fikk en lapp av henne med telefon.nr og hjemmeside. den klarte jeg jo såklart å miste. følte jeg nesten fikk en slags "åpenbaring" men jeg vet det er mange skeptikere der ute. jeg var ikke forberedt på dtete i det hele tatt. det er umulig å beskrive enkelte av de tingene, siden jeg er den eneste som vet om noen av tingene medumet sa. har andre opplevd å enten blitt spådd, eller møtt en ånd via et medium før? dette frister, men samtidig følte jeg det skremmendes... veldig skremmendes. og nei jeg er ikke lett å lure. er ikke en person som er svak heller, siden jeg ante ikke om hvilken ånd som skulle kontakte meg. jeg forventet i såfall bare "babbel" fra en "ånd" som liksom passet på meg eller noe sånt. men sånn ble det ikke. det viste seg å stemme... hvordan utvikler de disse evnene? blir de ikke slitne? Husker du hva hun het? Kanskje det kunne vært interessant.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #10 Skrevet 25. november 2008 Jeg pleier å spille kort med tippoldefaren min.
Pingting Skrevet 25. november 2008 #11 Skrevet 25. november 2008 Joda, i nisjer hvor det ikke finnes det kløyva bevis for noe som helst kan man gre ALLE under én kam. Det er nitrist at såpass mange i Norge tror på slikt vrøvl. Jeg er skeptiker på min hals, og er egentlig enig med deg. Men så har jeg heller ikke behov for å gå inn på et hvilket som forum og begynner å slenge dritt til noen som forteller at de nettopp har grått i mange timer. Selv om man har forskjellige oppfatninger, går det likevel an å være litt menneskelig, og ta denne debatten på steder hvor det passer seg. (for eksempel i diskusjoner hvor noen spør om du tror på det)
Mann 42 Skrevet 25. november 2008 #12 Skrevet 25. november 2008 Joda, i nisjer hvor det ikke finnes det kløyva bevis for noe som helst kan man gre ALLE under én kam. Det er nitrist at såpass mange i Norge tror på slikt vrøvl. Dette er selvsag totalt OT, men det heter "Skjære alle over en kam". Ikke "gre under". Det skjærer meg liksom litt i øynene.
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #13 Skrevet 26. november 2008 Er det bare meg som har merket meg at de 4 første postene har de samme særegenhetene (les: feilene)?
Gjest Tanita Skrevet 26. november 2008 #14 Skrevet 26. november 2008 Ja, alle starter med liten bokstav for eksempel.
Gjest Mann42 Skrevet 26. november 2008 #15 Skrevet 26. november 2008 Er det bare meg som har merket meg at de 4 første postene har de samme særegenhetene (les: feilene)? Hvilke da? Bortsett fra at de ikke bruker stor bokstav, altså. Men det er jo ikke noe stort sammentreff. Dersom man skal ta det på face value, så er det tross alt bare to personer. To personer som sløyfer stor bokstav etter punktum. Litt pussig, men neppe så veldig signifikant.
Gjest ls Skrevet 26. november 2008 #16 Skrevet 26. november 2008 Riktig, jeg var psykisk brutt ned og deprimert etter møte med en ånd. Det var nok ikke av det gode slaget, for har merket Guds ånd på kroppen og da ble jeg i lykkerus hele dagen! personlig er jeg litt imot spiritisme og det alternative, men har en venninne som er medium og det både respekterer jeg og lytter når hun forteller ting hun har opplevd, selv om jeg ikke selv vil bli dratt inn i det. Ts: jeg gråt masse jeg også, var en avdød oldemor som besøkte meg. Er veldig normalt å reagere slik, spesielt om det er noe man ikke har hatt noe tro på før. Blir jo da som en slags åpenbaring som du sier. Å tanken på at det faktisk ikke er slutt når man dør Jaha, ja. jeg visste ikke at jeg skulle få vite såpass mye, så kjapt og måten hun fortalte dette på, vel det var som å se denne "ånden" i live via henne. Jeg ble også veldig glad for at nå vet jeg virkelig at vi ikke dør og bare rottner, men at vi nok lever videre. Spørsmålet er ikke om du er lett å lure eller ikke, men du ble lurt. Neste gang du ønsker å bli spådd av noen av disse svindlerne, da skal du rett og slett ikke si noe som helst, men sette deg et sted der de ikke kan se deg og så be om å bli spådd. Tre en pose over hodet og la dem spå deg. Du vil oppleve at de ikke klarer å på deg. Jeg sa ingenting annet enn hva jeg jobbet med. det var alt jeg sa. Sa ingenting mer jeg hadde aldri trodd henne hvis ikke! Jeg er (eh, var) skeptisk til sånt, og hadde på forhånd bestemt meg for å si minst mulig. Husker du hva hun het? Kanskje det kunne vært interessant. Vel, hun er svensk da. Og holder til i Borås. Hun het Annika og her er hjemmesiden hennes: www.hosannika.dinstudio.se. Jeg pleier å spille kort med tippoldefaren min. Virkelig? Hehe Er det bare meg som har merket meg at de 4 første postene har de samme særegenhetene (les: feilene)? Mener du det at det er ånder som troller her i tråden, eller er det meg du hinter til?
Gjest ls Skrevet 26. november 2008 #17 Skrevet 26. november 2008 Hvilke da? Bortsett fra at de ikke bruker stor bokstav, altså. Men det er jo ikke noe stort sammentreff. Dersom man skal ta det på face value, så er det tross alt bare to personer. To personer som sløyfer stor bokstav etter punktum. Litt pussig, men neppe så veldig signifikant.
Tecila Skrevet 26. november 2008 #18 Skrevet 26. november 2008 (endret) Det er faktisk masse som skjer mellom himmel og jord ...og det er veldig spennende.. har selv vore en skeptiker ..men fått det motsatte bevist... så det er bare en berikelse i livet synest jeg Endret 26. november 2008 av Tecila
BrunetteBarbie Skrevet 26. november 2008 #19 Skrevet 26. november 2008 (endret) Jeg spår i tarot og er "synsk". Jeg kan også kontakte ånder (men er ikke så veldig flink). Jeg burde lære å kanalisere meg selv mer, og å ikke frykte det. For hos meg så er det en frykt for dårlig energi som kommer frem, som igjen gjør at jeg ikke alltid har alle "følehorn" ute. Altså, jeg stenger dette ute bevisst, for forrvirra ånder syns jeg tapper all min kraft. Allikevel kan jeg få ting til å bevege seg, osv hvis stemningen og materialene er til stede. I stad fikk jeg en stein til å dingle rundt i lufta. For mange høres jo dette helt sprøtt ut, og veldig mange tror ikke på dette. Jeg kan ikke gjøre annet enn å tro dette, når jeg ser det med mine egne øyne. Jeg er takknemlig da. For jeg føler jeg har fått en gave som gir meg en god ro til livets slutt. For å få utviklet mer av disse evnene... hvis du har noen i det hele tatt da, ville jeg kontaktet mediumet du var hos. Endret 26. november 2008 av BrunetteBarbie
Gjest Gjest Skrevet 26. november 2008 #20 Skrevet 26. november 2008 Wow. Bare wow. Hvorfor kontakter du ikke noen vitenskapsfolk slik at de kan få testet deg? Da får jo verden én gang for alle svar på hvorvidt slike overnaturlige fenomen er virkelige? Med mindre de bare ler av deg i telefonen når du sier at du kan få stein til å bevege seg. Hahahaha. Finnes det seriøst folk som deg i Norge?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå