angeleyes Skrevet 24. november 2008 #21 Skrevet 24. november 2008 Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig. Eneste jeg kan komme på der man trenger personnr. er som nevnt før her ved skriving av testamentet.
Gul Nonstop Skrevet 24. november 2008 Forfatter #22 Skrevet 24. november 2008 Nå ble jeg fryktelig nysgjerrig. Eneste jeg kan komme på der man trenger personnr. er som nevnt før her ved skriving av testamentet. Du er nok ikke den eneste nysgjerrige her i gården Jeg setter en fot på reise. Er ikke så gøy å tenke på testamente før "tiden er inne" likosm... Skjønner?
angeleyes Skrevet 24. november 2008 #23 Skrevet 24. november 2008 Du er nok ikke den eneste nysgjerrige her i gården Jeg setter en fot på reise. Er ikke så gøy å tenke på testamente før "tiden er inne" likosm... Skjønner? Skjønner det godt. Håper det ikke er så lenge du må holdes på pinebenken da
Gjest Gledesdreperen Skrevet 24. november 2008 #24 Skrevet 24. november 2008 For å helle litt kaldt vann i blodet på det kan det være noe så "kjedelig" som at din mor planlegger å gi dere aksjer eller fondsandeler til jul. Trenger fødselsnummeret for å opprette den VPS-Konto som andelene står på.
Leanne Skrevet 24. november 2008 #25 Skrevet 24. november 2008 min svigermor trengte mitt og mannens person nummer - i tillegg til barnas da hun skulle opprette sparekonto til barna våre....
Gjest Løve66 Skrevet 24. november 2008 #26 Skrevet 24. november 2008 Min umiddelbare tanke er selvsagt forskudd på arv. Men litt farlig å si da i fall det IKKE er det - for da blir jo bare du skuffet... :-/ Kan i hvert fall ikke komme på noe annet nå i farten i f.t. at hun skulle trenge fullt personnr. (med mindre hun ønsker å innhente politiattester på dere alle da - ha-ha!!) Har aldri vært borti noen reiser hvor dette må oppgis i hvert fall.
Gul Nonstop Skrevet 24. november 2008 Forfatter #27 Skrevet 24. november 2008 Hmm... Stadig flere forslag! Blir bare mer og mer usikker...
Gjest Løve66 Skrevet 26. desember 2008 #28 Skrevet 26. desember 2008 Nå lurer vi på hva det var mor pønsket på!!
Gul Nonstop Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #31 Skrevet 27. desember 2008 Ja, nå skal dere høre..... De skulle ha personnr. til visum. Turen går til Antalya (Tyrkia) 5* hotell med all inclusive! Reiser 17.mai, så i år slipper vi 17.mai-mas og finklær. Kan lese om hotellet her! Gleder oss!
Gul Nonstop Skrevet 27. desember 2008 Forfatter #32 Skrevet 27. desember 2008 En ting til... Da vi åpnet pakken fra gamlingene, fikk vi en konvolutt med info om tur med danskebåten. Greit nok liksom! Men noen juleøl senere og alle pakkene var åpnet, kom mor og far med enda en pakke. Denne gangen fikk vi en mappe med noe papir inni. På side nr. 1: KØDDA! Turen går til.... Side nr. 2: Antalya bla, bla, bla..... Mor min elsker å kødde med oss!
Gjest Løve66 Skrevet 27. desember 2008 #33 Skrevet 27. desember 2008 Å - så grei mamma du har :-)! Deilig å få sånne ting under juletreet, fint å ha noe å se frem til i denne mørke årstiden!
Gul Nonstop Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #34 Skrevet 30. desember 2008 Jenta mi på 8 gråt av glede. Og nå snakker hun ikke om noe annet enn Tyrkia-turen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå