Gjest Gjest_jente22_* Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Jeg går på p-piller, mot menssmerter, og har ikke hatt mensen på 2-3 mnd. De siste par ukene har jeg daglig utflod som er brun (kanskje litt mer burgunder)! Har ikke glemt å ta noen piller. Hva kan dette komme av? Prøver kroppen å ha mensen, selvom pillene stopper dette? hehe.. Håper på svar!
Gjest j20:) Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Jeg går på p-piller, mot menssmerter, og har ikke hatt mensen på 2-3 mnd. De siste par ukene har jeg daglig utflod som er brun (kanskje litt mer burgunder)! Har ikke glemt å ta noen piller. Hva kan dette komme av? Prøver kroppen å ha mensen, selvom pillene stopper dette? hehe.. Håper på svar! Har du hoppet over mensen?? Hvis du har gjort det med vilje, er dette mellomblødninger. Helt ufarlig. Jeg får det også
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 jeg hopper også over mensen, og jeg får det dersom jeg ikke er 100% nøyaktig med p-pilla, jeg må altså ta den til nøyaktig samme tid hver dag. Om jeg tok den 14.00 i går, og tar den 15.30 i dag, så får jeg det, så må passe VELDIG nøye på Kanskje det bare er jeg som er så sensetiv, men du kan jo prøve?
Gjest Gjest_Lefsa_* Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Hvilken type p-piller går du på? Jeg gikk på en som jeg mener het Loette og da opplevde jeg det samme, selv om jeg ikke utsatte mensen. Kjenner også flere som har opplevd mellomblødninger med spesielle merker p-piller men ble kvitt problemet ved å prøve en annen type! Så det kan jo være en idè! Unnskyld at jeg nå snur litt på debatten her, men en ting jeg alltid har lurt på. Jeg går selv på p-piller og det hender jeg utsetter mensen hvis det passer spesielt dårlig en mnd. Er det vanlig at jenter hopper over mensen OFTE og gjerne mange ganger etter hverandre?! Dette kan da vel ikke være bra? eller?
Malama Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Det er ikke uvbanlig med slike småblødninger når du hopper over mensen i lang tid, slik du har gjort.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå