Gjest Gjest_Sola_* Skrevet 24. november 2008 #1 Skrevet 24. november 2008 Har prøvd litt forskjellige minipiller. Cerazetta har jeg funnet ut funker helt greit for meg. Men jeg er så utrolig dårlig på å huske å ta dem. For de skal jo taes ganske eksakt likt som sist dag. Skulle egntlig tatt en i dag morges men neida, glemte den jeg. Tenkte å ta en når jeg kommer hjem, men da må jeg sikkert vente en uke før sikkert sex uansett . Er så lei av å glemme de pillene nå. Tror nok jeg tar en idag uansett så jeg slipper mensen, slutter jeg så kommer mensen etter 2 dager el noe, det er så slitsomt, for hadde mensen nettopp. stemmer ikke det? Jeg vil ha noe jeg slipper å huske på, noen som har noe forslag? Jeg er livredd for å gå opp i vekt, så vil ha noe der den type bivirkning er minimal. kan noen hjelpe meg? Samboeren min blir litt frustrert og det skjønner jeg.Husker jo aldri å ta pilla på samme tidspunkt så føler jeg aldri kommer over den 7 dagers bruken der jeg kan ha trygg sex etter 7 dager. Please hjelp meg noen.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #2 Skrevet 24. november 2008 Hva med å sett huskelapp på mobilen samme tid hver dag? ha pillene i lommeboken/veska, som oftest er jo det i nærheten.
liv Skrevet 24. november 2008 #3 Skrevet 24. november 2008 (endret) legge tablettene i tannbørstekoppen og ta de før du pusser tenna hver morgen eller kveld? Samt ha et brett liggende i veska/lommeboken så du kan ta om du glemmer det. Endret 24. november 2008 av liv
Saeria Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Så lenge du er mindre enn 12 timer forsinket, går det greit. Slutter meg til livs forslag. Legg pillebrettet ved tannbørsten.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå