Gå til innhold

Loette p-piller og kvalme

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg brukte Cerazette p-piller, men sluttet siden jeg blødde i flere uker med de.

Nå bruker jeg Loette 28 p-piller, og har vært så mye kvalm i det siste. Mistenker at det er bivirkning av p-pillene, for er ihvertfall ikke gravid (har tatt test).

Har noen andre av dere blitt kvalm p.g.a Loette? :/

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg brukte Cerazette p-piller, men sluttet siden jeg blødde i flere uker med de.

Nå bruker jeg Loette 28 p-piller, og har vært så mye kvalm i det siste. Mistenker at det er bivirkning av p-pillene, for er ihvertfall ikke gravid (har tatt test).

Har noen andre av dere blitt kvalm p.g.a Loette? :/

Hei!

Det er nok pga pillene. Jeg har brukt loette 28, men ble ikke kvalm. Var kvalm med brekninger og oppkast i 1 mnd av yasmin 28.

Skrevet

Jeg bruker Loette og har ikke merket noe kvalme, er lenge siden jeg begynte på dem. Men høres ut som en trolig bivirkning. Får håpe det går fort over, ellers så får du bytte merke. Men jeg er veldig fornøyd med loette hvertfall.

• 2 år senere...
Gjest Cornelialill
Skrevet

Jeg har selv akkurat startet på Loette p-piller, er på min niende dag nå og har opplevd sterk kvalme hver eneste dag, ofte om morgenen (tar pillene om kvelden). Tenkte ikke så mye over det i begynnelsen, men i morges holdt jeg på å kaste opp, så jeg tenkte det måtte ha noe med p-pillene å gjøre.

Har lest litt om det nå og det virker som kvalme er en vanlig bivirkning av p-piller. Varierer fra kvinne til kvinne og til hvilket merke som passer en best.

Godt å høre at man ikke er alene om forferdelig kvalme...

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg er også blitt kjempekvalm av å bruke loette. Det er hakke før man kaster opp, grusomt. Det er mange måneder siden jeg begynte med loette, men kvalmen har kommet først nå. burde jeg skifte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...