Gjest Ts Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Jeg har mistanke om at jeg er gravid, men i dag begynte jeg å blø. Det er ikke nå jeg venter menstruasjon og det virker nesten som en mellomblødning. Kan det være en spontanabort til dere som har opplevet det? Jeg har ingen smerter men trenger man å ha det eller er en spontanabort bare som en vanlig menstruasjon? Hvis det er graviditet er det cirka syv uker i svangerskapet.
Gjest Elastica Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Dersom du mistenker at du er gravid og begynner å blø, er det en sjanse for at du aborterer, ja.
Gjest utlogget nå Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 7 uker på vei og du vet ikke om du er gravid? Har du ikke tatt en test da. Den blødningen kan være så mangt, men da jeg mista var det helt annerledes enn en menstruasjon. Styrtblødning, blødde gjennom bind og bukser. Fosteret kom ut. Store smerter, kvalme og utmattelse. Plutselig ikke smerter lengre, da fosteret kom ut. Slik var min spontanabort. Det var ikke til å ta feil av. Jeg var omtrent 8 uker.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå