KittyBambi Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Jeg har nettopp registrert profilen min og lurer dermed på hvordan jeg kan få nedtelling til bryllupsdagen min i signaturen, sånn som jeg har sett mange andre har? Syns det er så fint, så har lyst på sånn selv
eleit Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Ser du har fått det til, men vil likevel si som KG-jente!!
KittyBambi Skrevet 23. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 23. november 2008 Ser du har fått det til, men vil likevel si som KG-jente!! Tusen takk Veldig spennende å kunne diskutere og prate om bryllupet her. Har jo ikke giftet meg før og heller aldri planlagt et bryllup, så trenger alle gode råd jeg kan få
eleit Skrevet 24. november 2008 #5 Skrevet 24. november 2008 Samme her Mån får så vanvittig mange råd og ideer her inne.. Sjekk ut bryllupsdagbøkene også!
KittyBambi Skrevet 24. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 24. november 2008 Samme her Mån får så vanvittig mange råd og ideer her inne.. Sjekk ut bryllupsdagbøkene også! Hvordan lager jeg bryllupsdagbok?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå