Gå til innhold

Rød i øya!

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Vilde_*
Skrevet

Jeg er rød i det hvite på øya uansett hva jeg gjør! Selv om jeg sover nok, drikker nok vann, spiser sunt normalt.

Har til og med prøvd spersallerg, øyedråper for øyer som har en allergi.

Noen som vet hvorfor, eventuelt hva jeg kan gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er rød i det hvite på øya uansett hva jeg gjør! Selv om jeg sover nok, drikker nok vann, spiser sunt normalt.

Har til og med prøvd spersallerg, øyedråper for øyer som har en allergi.

Noen som vet hvorfor, eventuelt hva jeg kan gjøre?

En infeksjon kanskje? Eller det kan være allergi av noe slag? Ta deg en tur til legen. Dersom det er infeksjon vil du nok få en øyesalve, og er det allergi vil du få øyedråper som vil ta bort rødheten.

Svir/klør øynene dine?

Gjest Gjest_Vilde_*
Skrevet
En infeksjon kanskje? Eller det kan være allergi av noe slag? Ta deg en tur til legen. Dersom det er infeksjon vil du nok få en øyesalve, og er det allergi vil du få øyedråper som vil ta bort rødheten.

Svir/klør øynene dine?

Nei, de verken svir eller klør. er ikke tørre eller såre heller... :S De har vært sånn leeenge.. Så lenger jeg kan huske.

Skrevet
Nei, de verken svir eller klør. er ikke tørre eller såre heller... :S De har vært sånn leeenge.. Så lenger jeg kan huske.

Da er det nok ikke allergi i alle fall. Ta deg en tur til legen. Han/hun har sikkert en forklaring og løsning på dette.

Gjest Gjest_Vilde_*
Skrevet
Da er det nok ikke allergi i alle fall. Ta deg en tur til legen. Han/hun har sikkert en forklaring og løsning på dette.

Kanskje.. :) Er bare så mange håpløse leger som ikke kan noen ting. Er sikker på at hun sier at det ikke er noe.

Skrevet

Ville heller tatt en tur til optiker eller øyelege, som begge kan se nærmere på øynene dine. Fastlegene har ikke de instrumentene som trengs. Hvis du ikke har noen plager annet enn røde øyne, høres det egentlig ut som alt er normalt, men som sagt for å være helt sikker ta kontakt med optiker/øyelege.

Gjest Gjest_Vilde_*
Skrevet
Ville heller tatt en tur til optiker eller øyelege, som begge kan se nærmere på øynene dine. Fastlegene har ikke de instrumentene som trengs. Hvis du ikke har noen plager annet enn røde øyne, høres det egentlig ut som alt er normalt, men som sagt for å være helt sikker ta kontakt med optiker/øyelege.

Kan man gå inn der de selger og tester om man kan bruke linser for å få den sjekken? Jeg bruker ikke linser altså, men det er eneste brillebutikken jeg vet om og der tester de syn og slikt..

Og hvor mye koster en sånn enkel sjekk? Om du vet det da:)

Gjest Bolledeig
Skrevet

Koster ikke mer enn et par hundrelapper.

Skrevet
Kan man gå inn der de selger og tester om man kan bruke linser for å få den sjekken? Jeg bruker ikke linser altså, men det er eneste brillebutikken jeg vet om og der tester de syn og slikt..

Og hvor mye koster en sånn enkel sjekk? Om du vet det da:)

Vet ikke hva det koster, men stemmer at du går innom brillebutikken. Sikkert lurt å ta en telefon først og høre om de har ledig tid til å se på øynene dine og få vite pris.

Gjest Gjest_Vilde_*
Skrevet
lett for å få sprengte blodkar??

Nei. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...