Cuba Skrevet 10. august 2009 Forfatter #681 Skrevet 10. august 2009 Ida-Kristine: imli: LilleRamona: Viktoria84: dreia: Miam: Arhiwen: Kirin: GlaJenta88: Da får vi se da, håper vi finner ut hva som er rett kjønn til torsdag GlaJenta88: Hehe.. Ja, er ikke bare-bare det bryllupsgreiene! Jeg har vel alltid sett for meg stort bryllup selv og vet også sånn ca. hvordan kjolen skulle sett ut. Men det får jeg vel bare leve med i tankene mine Det er vel egentlig det med brudekjolen jeg kanskje kommer til å "savne" mest. Ellers er det verken kirken eller alle gjestene som jeg mener betyr så mye med dagen. Jeg har bestilt en kjole til venninna mi sitt bryllup som skal være i september og den kommer jeg til å bruke. Er veldig i tvil om jeg får brukt den i bryllupet hennes, for den er i det trangeste laget noen steder allerede. Men da får jeg heller finne noe annet fint i stedet. Kjolen er av typen lang selskapskjole og har et silkebånd rett under brystet. Trodde den skulle være lavendelfarget, men er litt mer rosa i den. Er ikke typen til å vandre rundt i rosa, men den var fin altså Bestilte den på internett og betalte bare 650,- NOK Skal se om jeg får lagt ut noe bilde etterhvert.
LilleRamona Skrevet 12. august 2009 #682 Skrevet 12. august 2009 Du har til torsdag! Jeg har i dag, er så spennende!!!
Cuba Skrevet 12. august 2009 Forfatter #683 Skrevet 12. august 2009 Du har til torsdag! Jeg har i dag, er så spennende!!! Wee!! Gleder meg til rapport!
Miss I.W. Skrevet 12. august 2009 #684 Skrevet 12. august 2009 Lykke til på utralyd i morgen! Håper alt står vel til med lille og at dere får muligheten til å vite om det blir gutt eller jente! Høres spennende ut med bryllupsplaner! Vi prater og drømmer om bryllup vi også, men aner ikke hvordan eller når det blir. På en måte er det ganske romatisk å bare bestemme seg for at NÅ gjør vi det!
Happy Feet Skrevet 12. august 2009 #685 Skrevet 12. august 2009 Så spennende med ultralyd i morgen. Masse lykke til! Du må få meg inn på tippelista, jeg har tidligere tippet , men har visst falt ut av den siste lista di.
Cuba Skrevet 12. august 2009 Forfatter #686 Skrevet 12. august 2009 Oj! Beklager Happy Feet! Nå er du tilbake på lista :gjeiper: Er nok "redd" flertallet av dere tar feil, men blir spennende å se Gleder meg helt utrolig nå, håper jeg sover supergodt i natt! Skal inn kl. 9.30, men får nok ikke kommet med noe rapport før på ettermiddagen. Ida-Kristine: imli: LilleRamona: Viktoria84: dreia: Miam: Arhiwen: Kirin: GlaJenta88: Happy Feet:
Cuba Skrevet 13. august 2009 Forfatter #689 Skrevet 13. august 2009 Hehe! Sorry at jeg har vært treg i dag, har hatt så mye å styre med så har ikke hatt tilgang til nett. Men nå er jeg her :gjeiper: Alt gikk helt strålende på UL`en og vi venter faktisk en liten jente :rødme: Ble ganske overrasket, men helt klart positivt! Kjempehyggelig med en liten tulle Gleder meg helt vanvittig til hun kommer, håper tiden går superfort Skal skrive litt mer senere, er på farten til å dra hjem til Sverige nå så får pakke og komme oss avgårde Gratulerer med rett tippet Dreia, Miam, Arhirwen, Kirin, GlaJenta88 og Happy Feet
LilleRamona Skrevet 13. august 2009 #690 Skrevet 13. august 2009 (endret) Søren, da gjetta jeg feil!! Gratulerer med jente! Endret 13. august 2009 av LilleRamona
thumbalina Skrevet 13. august 2009 #691 Skrevet 13. august 2009 Grattis med jente! Så koslig! Nå er det 2 jenter og 2 gutter i terminklubben =)
Cuba Skrevet 13. august 2009 Forfatter #692 Skrevet 13. august 2009 Søren, da gjetta jeg feil!! Gratulerer med jente! Jeg og Takk for det :D
Cuba Skrevet 13. august 2009 Forfatter #693 Skrevet 13. august 2009 Grattis med jente! Så koslig! Nå er det 2 jenter og 2 gutter i terminklubben =) Takk!! =))
Miss I.W. Skrevet 13. august 2009 #694 Skrevet 13. august 2009 Grattis så mye med ei tulle! En kollega av meg mener det er best å få ei jente først....
Gjest Arhirwen Skrevet 13. august 2009 #695 Skrevet 13. august 2009 Gratulerer så mye! :D Morro å tippe riktig!
Cuba Skrevet 13. august 2009 Forfatter #696 Skrevet 13. august 2009 Grattis så mye med ei tulle! En kollega av meg mener det er best å få ei jente først.... Hehe! Høres bra ut Før hadde jeg lyst på gutt først, men etter jeg ble sammen med samboeren som har en sønn (eldst) og en datter fra før syns jeg det hadde vært koselig med en jente først :gjeiper: Hadde jo ikke spilt noen rolle selvfølgelig, men må innrømme jeg syns det var litt ekstra moro Får se om ho ligner litt på meg da jeg var liten - masse mørkt hår, lignet litt på en trollunge Uten å virke innbilsk tror jeg hun kommer til å bli en rar liten sjarmør Dagen i dag begynte litt rart da. Etter jeg hadde stått opp hostet jeg en gang og så fikk jeg litt brekningsfølelse. Var aldri noe kvalm, men til slutt måtte jeg bare kaste opp litt. Så gikk jeg å spiste frokosten min Merkelig.. Så meldte jeg meg på sånn prosjekt hvor man teller spark fra uke 24. Var vel sånn at man skal se hvor lang tid det tar før man kommer til 10 spark. Sa at jeg kjente en del allerede, men hun nektet for at det kunne være så mye siden det var såpass tidlig. Rundt uke 24 kunne jeg kjenne mange om dagen sa hun. Gadd ikke krangle noe mer på det
Cuba Skrevet 13. august 2009 Forfatter #697 Skrevet 13. august 2009 Gratulerer så mye! :D Morro å tippe riktig! Takk :gjeiper: Ja, riktig flink var du
thumbalina Skrevet 13. august 2009 #698 Skrevet 13. august 2009 Hehe! Høres bra ut Før hadde jeg lyst på gutt først, men etter jeg ble sammen med samboeren som har en sønn (eldst) og en datter fra før syns jeg det hadde vært koselig med en jente først :gjeiper: Hadde jo ikke spilt noen rolle selvfølgelig, men må innrømme jeg syns det var litt ekstra moro Får se om ho ligner litt på meg da jeg var liten - masse mørkt hår, lignet litt på en trollunge Uten å virke innbilsk tror jeg hun kommer til å bli en rar liten sjarmør Dagen i dag begynte litt rart da. Etter jeg hadde stått opp hostet jeg en gang og så fikk jeg litt brekningsfølelse. Var aldri noe kvalm, men til slutt måtte jeg bare kaste opp litt. Så gikk jeg å spiste frokosten min Merkelig.. Så meldte jeg meg på sånn prosjekt hvor man teller spark fra uke 24. Var vel sånn at man skal se hvor lang tid det tar før man kommer til 10 spark. Sa at jeg kjente en del allerede, men hun nektet for at det kunne være så mye siden det var såpass tidlig. Rundt uke 24 kunne jeg kjenne mange om dagen sa hun. Gadd ikke krangle noe mer på det JEg skal også være med på et sånn prosjekt - men jeg er ganske sikker på at jeg har kjent med enn 10 spark i dag ja... så du er ikke den eneste som er uenig med ho der ! =)
LilleRamona Skrevet 13. august 2009 #699 Skrevet 13. august 2009 Så meldte jeg meg på sånn prosjekt hvor man teller spark fra uke 24. Var vel sånn at man skal se hvor lang tid det tar før man kommer til 10 spark. Sa at jeg kjente en del allerede, men hun nektet for at det kunne være så mye siden det var såpass tidlig. Rundt uke 24 kunne jeg kjenne mange om dagen sa hun. Gadd ikke krangle noe mer på det Morsomt De kan til tider være litt firkanta de her legene! Bare under ett av møtene på jobben i dag kjente jeg mer enn ti spark. Og i hele dag kanskje hundre? Han har vært spesielt aktiv i dag da, men å påstå at det ikke går an? Hehe...
Cuba Skrevet 13. august 2009 Forfatter #700 Skrevet 13. august 2009 Ja, godt jeg ikke er alene da. Ellers hadde jeg nesten lurt på om det faktisk var babyen jeg kjente. Men er jo egentlig ikke i tvil om det da. Er ikke som noe annet jeg har kjent tidligere. Kan også kjenne ganske mye i løpet av en dag, kommer litt an på
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå