Gå til innhold

Har fått et mirakel i hus

Cuba

Anbefalte innlegg

Nei, jeg ser det er vanskelig å se den.. Hjelper kanskje litt om jeg ser litt på avstand. Men det tyder vel sikkert bare på at det er en skyggestrek og ingen positiv test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kikker litt mer på det etter jobb, jeg :) Deler kontor, så kan nesten ikke sitte å glo på tester her... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kikker litt mer på det etter jobb, jeg :) Deler kontor, så kan nesten ikke sitte å glo på tester her... ;)

Hehe.. Nei, det er jo forstålig nok! Man må jobbe ganske hardt for å se den streken for å si det sånn :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver alt jeg kan og se, men jeg får det ikke helt til :) Men det kan like gjerne være du ser noe der som ikke er lett å fange opp på bilde. Uansett er jo ikke TR der, så det gjør jo det hele mer spennende :gjeiper: Har du en cb digital??

Forrsten gratulerer med hund, hadde jeg hatt tid og plass ville jeg også at vi skulle hatt en hund ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver alt jeg kan og se, men jeg får det ikke helt til :) Men det kan like gjerne være du ser noe der som ikke er lett å fange opp på bilde. Uansett er jo ikke TR der, så det gjør jo det hele mer spennende :gjeiper: Har du en cb digital??

Forrsten gratulerer med hund, hadde jeg hatt tid og plass ville jeg også at vi skulle hatt en hund ;)

Ja, har en digital. Skal jeg heller bruke den i morgen syns du? Eller skal jeg bruke den siste stripsen i morgen og heller bruker digitalen på onsdag om ikke TR har kommet til da? Har mest lyst til det egentlig :gjeiper:

Takk =) Jeg kom fra dusjen nå nettopp og hadde håndkle tullet rundt håret. Da han så meg spratt han opp, rygget litt og begynte å knurre :forvirret:

Men han fant fort ut at det var meg da.. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok desverre si at jeg ser nok ingen sstrek nr 2 der asså........... Men siden ikke TR er der kan den alltids vise positivt snart!!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ikke noe jeg heller... Kan du ikke ta digital da? Burde jo slå ut siden du er såpass langt over IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men tror ikke jeg er over IKM se :)

Den tickeren er bare basert på tidligere pp`er, men denne gangen gikk jeg tom for EL-tester før jeg fikk positiv så vet ikke når EL var :forvirret:

Godt mulig TR kommer i dag altså, kan kjennes litt sånn ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke lett med disse testene. :fnise: Jeg kunne heller ikke se noen strek, men da jeg så på avstand, syns jeg et sekund at jeg kunne skimte noe, men i neste sekund var den bort. Håper det er kameraet ditt som ikke har klart å fange den opp ordentlig, og at det i morgen er en sterkere strek der. :duskedame:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, ikke lett med disse testene. :fnise: Jeg kunne heller ikke se noen strek, men da jeg så på avstand, syns jeg et sekund at jeg kunne skimte noe, men i neste sekund var den bort. Håper det er kameraet ditt som ikke har klart å fange den opp ordentlig, og at det i morgen er en sterkere strek der. :duskedame:

Nei, jeg vet det er umulig å se noe på de bildene der :fnise: Syns jeg kan se litt bedre på det originale da, jeg måtte jo forminske dem siden de var over 2mb.

Er det mulig å sende det originale på noen måte da?

Ellers vet jeg at jeg så en svak strek en stund altså, men siden den kom etter tidsfristen og har nesten forsvunnet igjen er jeg skeptisk til om det betød noe. Nå kan jeg skimte noe når jeg holder den mot lyset da, men er neste borte.

Blir uansett spennende å se hva testen i morgen sier om jeg ikke har fått besøk av TR innen den tid :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har lest dagboken din nå, det høres skikkelig spennende ut dette. Både testing og hund da gitt ;) Håper det går bra med den nye hunden, det er et styr i begynnelsen husker jeg, fra når vi hadde hund for noen år siden. Men ååh så skjønne og hengivne de blir :) Lykke til med prøving! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har lest dagboken din nå, det høres skikkelig spennende ut dette. Både testing og hund da gitt ;) Håper det går bra med den nye hunden, det er et styr i begynnelsen husker jeg, fra når vi hadde hund for noen år siden. Men ååh så skjønne og hengivne de blir :) Lykke til med prøving! :klemmer:

Heisann! Så koselig da :)

Ja, vil gjerne at han skal bli verdens lydigste og flinkeste hund i morgen :ler: Men det er moro da :jepp:

Tusen takk for det :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan beholde hele oppløsningen ved å laste opp bildene på f.eks. photobucket.com. Så limer du bare inn adressen som kommer opp under bildet. Du kan velge hvor stort bildet skal vises her på KG ved å resize i photobucket. Medium synes jeg å huske at psser fint. På denne måten bruker du ikke av kvoten for bilder heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den blir nok det til slutt skal du se ;)

En ting jeg lurte litt på! Hva er en lutefase? Jeg har ikke greie på sann prøversnakk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den blir nok det til slutt skal du se ;)

En ting jeg lurte litt på! Hva er en lutefase? Jeg har ikke greie på sann prøversnakk :ler:

Lutefase er dagene mellom eggløsning og mensen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal vi se, da får jeg prøve å laste ned fra Photobucket da :gjeiper: Vet ikke om dere ser noe der heller, men det skal hvertfall bli klarere enn de andre bildene :jepp:

Bilde028.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahaa! Men, er det noe spesielt med de dagene da? Eller er det bare et kallenavn? :klø:

Det er jo i de dagene ting liksom skal skje da :fnise: Neida, men det er jo greit å ha et navn på de. Vet ikke hvorfor de heter akkurat det men. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke så stort her nei! Nesten litt lite ;)

Men jeg er ganske sikker på at jeg ser en strek, altså! :hoppe: Skjermen på laptopen er ganske mye bedre enn skjermen på jobb, så jeg tror jeg ser noe på de "gamle" bildene også :)

Gleder meg til å se testen i morgen! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...