Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Prøver å legge opp kostholdet med fokus på minst mulig unødvendige kalorier og karbohydrater. Spiser mye kylling og fisk, og prøver å variere sausen som er til. Pleier å riste opp skummet melk og maizenamel i ett glass med lokk , før jeg koker opp i en liten kasserolle og tilsetter ev. litt olje og godt krydder eller buljong. Har en forestilling om at dette er sunnere enn ferdigsaus, og saus basert på hvetemel og smør. Noen som kan svare på om tesen min er riktig, eller om jeg bare lurer meg selv her?
Gjest Gjest_honey bee_* Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Prøver å legge opp kostholdet med fokus på minst mulig unødvendige kalorier og karbohydrater. Spiser mye kylling og fisk, og prøver å variere sausen som er til. Pleier å riste opp skummet melk og maizenamel i ett glass med lokk , før jeg koker opp i en liten kasserolle og tilsetter ev. litt olje og godt krydder eller buljong. Har en forestilling om at dette er sunnere enn ferdigsaus, og saus basert på hvetemel og smør. Noen som kan svare på om tesen min er riktig, eller om jeg bare lurer meg selv her? Du lurer ikke deg selv.Maizena er glutenfritt og et mye bedre alternativ enn hvetemel som jevning.Gluten er roten til mye vondt!!!Jeg har kuttet gluten fullstendig og har fått et nytt liv etter år med vektproblemer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå