Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 23. november 2008 #1 Skrevet 23. november 2008 Var det noen flere som fikk med seg di to fjollene som vil bli tatt serriøst i politikken mens de vrikker å vrir seg kliss naken på God kveld norge? Blir så jævlig provosert av slike mennesker som kunn er ute etter "fame", er det mulig å bli så blond????? arrrrrrrrgh......
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2008 #2 Skrevet 23. november 2008 Var det noen flere som fikk med seg di to fjollene som vil bli tatt serriøst i politikken mens de vrikker å vrir seg kliss naken på God kveld norge? Blir så jævlig provosert av slike mennesker som kunn er ute etter "fame", er det mulig å bli så blond????? arrrrrrrrgh...... Fikk ikke med meg det der, hva dreier det seg om?
The Kitten Skrevet 23. november 2008 #3 Skrevet 23. november 2008 Fikk ikke med meg det der, hva dreier det seg om? Det dreier seg om to politikere (eller ungdomspolitikere) fra AP og FrP som jobber som glamourmodeller. Tror det var noe slikt iallfall.
Gjest Lykkeliky Skrevet 24. november 2008 #4 Skrevet 24. november 2008 Det dreier seg om to politikere (eller ungdomspolitikere) fra AP og FrP som jobber som glamourmodeller. Tror det var noe slikt iallfall. Jeg så det, og rister fortsatt på hodet!! Så du ansiktene deres? Fy f... skulle likt å se de uten sminke, hadde garantert blitt skremt! Skjønner ikke hvorfor mennesker gjør slike ting, det er jo bare patetisk!
Vera Vinge Skrevet 24. november 2008 #6 Skrevet 24. november 2008 Er det sånn at iq-poengene faller straks man bretter seg ut?
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. november 2008 #7 Skrevet 24. november 2008 Er det sånn at iq-poengene faller straks man bretter seg ut? Om du vil bli tatt seriøst som politiker, så definitivt JA!! Så for øvrig ut som en drag-queen hun ene, æsj...
The Kitten Skrevet 24. november 2008 #8 Skrevet 24. november 2008 Om du vil bli tatt seriøst som politiker, så definitivt JA!! Så for øvrig ut som en drag-queen hun ene, æsj... Ja, hun gjorde det. Det var ikke særlig pent.
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2008 #9 Skrevet 24. november 2008 Var det noen flere som fikk med seg di to fjollene som vil bli tatt serriøst i politikken mens de vrikker å vrir seg kliss naken på God kveld norge? Blir så jævlig provosert av slike mennesker som kunn er ute etter "fame", er det mulig å bli så blond????? arrrrrrrrgh...... De kan sikkert stave riktig...tror du ikke de to jentene hadde gode karakterer på skolen da? Jeg ser ikke problemet med at de ikke skal være smarte eller få mene noe selv om de er glamourmodeller. Du bør kunne ta innover deg at folk kan ha mange sider og gjøre multippel tasks.
Mann 42 Skrevet 25. november 2008 #10 Skrevet 25. november 2008 På tide at den norske politikken får sin Ilona Staller.
Polarbear Skrevet 25. november 2008 #11 Skrevet 25. november 2008 Hvor seriøst er det å være politiker og glamourmodell spørr du, hvor seriøst er det å legge det ut på KG, og samtidig kommentere at hun så ut som en "drag-queen" spørr jeg..
Reveal Skrevet 25. november 2008 #12 Skrevet 25. november 2008 (endret) Uten å ha sett programmet- men svarer basert på utsagn her: Synes nå strengt tatt de to jentene gir bedre inntrykk av seg enn hva dere gjør. De ønsker nå tross alt å engasjere seg i noe såpass viktig som politikk, i stede for å sitte å være opptatt av hva slags person/yrke en politiker bør ha/ikke ha... Endret 25. november 2008 av Reveal
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #13 Skrevet 25. november 2008 Ikke noe galt i å være glamourmodell. Ikke noe galt i å være politiker heller. Det er først når man profilerer seg som politiker ved å være glamourmodell at det blir problematisk...
Gjest Mann42 Skrevet 25. november 2008 #14 Skrevet 25. november 2008 Uten å ha sett programmet- men svarer basert på utsagn her: Synes nå strengt tatt de to jentene gir bedre inntrykk av seg enn hva dere gjør. De ønsker nå tross alt å engasjere seg i noe såpass viktig som politikk, i stede for å sitte å være opptatt av hva slags person/yrke en politiker bør ha/ikke ha... Good one! Jeg skammer meg litt over å ikke ha sagt akkurat det. Men det er jo sant. Politikk dreier seg om idealer, ideer og tiltak for å forme et samfunn som er bedre for alle. Og modeller har ikke nødvendigvis dårligere hoder enn andre, bare penere....
Vera Vinge Skrevet 25. november 2008 #15 Skrevet 25. november 2008 Jeg kom over et lite intervju med en av disse glamourmodellene/politikerne, og hun spilte forundret over at noen skulle holde det imot henne at hun er pen. Hvis hun alvorlig talt mener at det er det som er problemet, viser hun liten forståelse. Det er stor forskjell på å være pen og å vise fram kroppen sin. Det burde ikke sjokkere henne at mange syns det er problematisk å ta henne seriøst når hun viser puppene i et manneblad. Når det er sagt, syns jeg hun er i sin fulle rett til å gjøre det, og det trenger ikke å si noe om hennes intelligens eller evner som politiker, men hun burde samtidig ha forutsett hvilke reaksjoner det ville skape. Og at det kanskje ikke er noe hun vil være like stolt av når hun er dag er ferdig utdannet jurist.
The Kitten Skrevet 25. november 2008 #16 Skrevet 25. november 2008 Hvor seriøst er det å være politiker og glamourmodell spørr du, hvor seriøst er det å legge det ut på KG, og samtidig kommentere at hun så ut som en "drag-queen" spørr jeg.. Men hun så jo ut som en drag-queen. Det har ingenting med seriøsitet å gjøre. Det er rett og slett å konstatere et faktum.
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2008 #17 Skrevet 25. november 2008 Jeg blir kvalm av folk som skal la seg styre av denne herslige janteloven.
Polarbear Skrevet 25. november 2008 #18 Skrevet 25. november 2008 Det at du synes hun så ut som en drag-queen har ingenting å gjøre med seriøsiteten i å være glamourmodell OG politiker!! Det er et faktum!
Gjest Gjest_Maria_* Skrevet 26. november 2008 #19 Skrevet 26. november 2008 Jeg skjønner overhodet ikke problemet. Hvorfor skulle man bli tatt mindre seriøst bare fordi man har vist fram puppene i et blad?
The Kitten Skrevet 26. november 2008 #20 Skrevet 26. november 2008 Jeg skjønner overhodet ikke problemet. Hvorfor skulle man bli tatt mindre seriøst bare fordi man har vist fram puppene i et blad? Prøver du å være ironisk nå? Hvis de vil bli tatt seriøst bør de heller snakke om noe viktigere enn "stakkars oss, vi kan ikke kle oss nakne uten å bli sett på som useriøse."
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå