MarianneE Skrevet 17. juni 2003 #1 Skrevet 17. juni 2003 Jeg elsker programmet "Ready, Steady, Cook" på BBC og sitter ofte med notatblokka og kjempe noterer! Må si at Ainsley Harriot er en utmerked programleder der. Flere som ser på dette?
Silfen Skrevet 17. juni 2003 #3 Skrevet 17. juni 2003 Så mye mer på det før. Har ikke sansen for Ainsley som programleder, likte bedre hun som var før og da Ainsley var kokk.
Gjest Tristessa Skrevet 17. juni 2003 #4 Skrevet 17. juni 2003 Ainsley er min gode venn på fridager som dette. Han virker jo som en sympatisk fyr.
Gjest Lea Skrevet 17. juni 2003 #5 Skrevet 17. juni 2003 Liker best den rødhårede kokken med skjegg og morsomme bukser jeg . Ser på det når det passer.
Junebug Skrevet 17. juni 2003 #7 Skrevet 17. juni 2003 Elsker BBc Prime og ser på dette programmet innimellom. Liker programlederen godt jeg. Men jeg er ofte så sliten når jeg kommer hjem fra jobb og da blir jeg litt stressa av dette programmet, så det kommer litt an på min egen dagsform om jeg ser på det eller ikke.
Gjest Madden Skrevet 17. juni 2003 #8 Skrevet 17. juni 2003 JA! kjempekanal! elsker programmene deres...spesielt da ready steady.. , changing rooms og bigstrongboys!! er helt avhengig av min daglige dose med BBC prime!! Ainsley er grei han, og jeg blir som regel alltid sulten av å se på alt det gode de lager til!!
Nilma Skrevet 18. juni 2003 #9 Skrevet 18. juni 2003 Jepp! Synes RSC er kjempeartig! Og for en forskjell fra norske "Kokkekamp", Brita Garden må være en av de traurigste programledere NRK har fostret ("Neeeei, vil ikke smake UÆÆÆÆHH" - Skulle tro de var møkk de prøvde å mate dama med... :-? )
MarianneE Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #10 Skrevet 18. juni 2003 *lager KG`s egene RSC fanklubb* Jeg vet at Ainsley har utgitt kokebok/bøker, men jeg har enda ikke sett noen av dem på Norsk. Har noen av dere det? Om de så ikke er utgitt på norsk, hvor kan jeg så få tak i det?
Gjest Jamila Skrevet 18. juni 2003 #11 Skrevet 18. juni 2003 Jepp! Synes RSC er kjempeartig! Og for en forskjell fra norske "Kokkekamp"' date=' Brita Garden må være en av de traurigste programledere NRK har fostret ("Neeeei, vil ikke smake UÆÆÆÆHH" - Skulle tro de var møkk de prøvde å mate dama med... :-? )[/quote'] ..og for ikke å glemme avslutningen: "Stopp å koooook!" Grusomt!!
*M* Skrevet 18. juni 2003 #12 Skrevet 18. juni 2003 Jeg liker også dette programmet.. Engelsk menn er utrolig flinke å lage gode program konsepter!
Nilma Skrevet 18. juni 2003 #13 Skrevet 18. juni 2003 *lager KG`s egene RSC fanklubb* Jeg vet at Ainsley har utgitt kokebok/bøker, men jeg har enda ikke sett noen av dem på Norsk. Har noen av dere det? Om de så ikke er utgitt på norsk, hvor kan jeg så få tak i det? Jeg søkte på www.mao.no og fant 10 bøker med godeste Ainsley. *melder meg som medlem av KGs RSC-fanklubb*
LilleBille Skrevet 18. juni 2003 #14 Skrevet 18. juni 2003 Synes RSC er topp - i det hele tatt er det mye bra på BBC Prime (Ikke minst "The Weakest link") Melder meg også som medlem av KGs RSC-fanklubb.
MarianneE Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #15 Skrevet 18. juni 2003 Jeg søkte på www.mao.no og fant 10 bøker med godeste Ainsley. *melder meg som medlem av KGs RSC-fanklubb* Hvor fant du det? Fant ikke en dritt, jeg! :x
Nilma Skrevet 18. juni 2003 #17 Skrevet 18. juni 2003 Hvor fant du det? Fant ikke en dritt, jeg! :x Jeg gikk inn i søkeruten øverst til venstre og skrev: harriott, ainsley Prøv igjen! Til BlaBla: RSC går på BBC Prime hverdager i 18-tiden og på formiddagen i helgene (tror kanskje de går på formiddagen på hverdagene også).
MarianneE Skrevet 18. juni 2003 Forfatter #18 Skrevet 18. juni 2003 Fikk det til!! :D Bestillte en bok like godt! Gleder meg til den kommer!!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå