leslie Skrevet 14. april 2002 #1 Del Skrevet 14. april 2002 hei dere her inne! lurer på en ting, jeg er så fryktelig blek og solarium er noe jeg ikke har tid til! og ikke penger heller,dessuten hørte jeg nettopp at det er ganske så kreftfremkallende! men så leste jeg her inne om selvbruningskrem. og tenkte at jeg skulle ta sjansen og kjøpe dette imorgen! men åssen fungerer dette`?bare kliner man det overalt på kroppen og det blir brunt sånn uten videre? og hvor lenge varer dette? og er det smart? håper på gode svar før morgendagen! takker:):) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 14. april 2002 #2 Del Skrevet 14. april 2002 Klikk deg inn på innlegget "Selvbruningskrem" lenger nede på siden, der er det mange som forklarer dere fremgangsmåte! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. april 2002 #3 Del Skrevet 14. april 2002 Dette er mine erfaringer og det jeg vet om selvbruning (noe kan vel være litt feil kanskje): Du får selvbruning som krem/lotion eller spray. Jeg har prøvd sprayen, men syntes ikke at det var noe særlig, så jeg fortsetter med kremen jeg! Du får disse produktene i parfymerier og f.eks H&M. Noen er bar og andre er dårlige (dvs du kan bli gul/orange og skjoldete). Jeg bruker nå en krem som heter Sublime Bronze fra L'oreal. Den kjøper jeg på H&M for ca 70 kroner. Den beste jeg har prøvd i alle fall. Før du tar på kremen jkan det være lurt å bruke peeling/skrubb for å fjerne døde hudceller. Etterpå tar du på litt fuktighetskrem og så selvbruningskremen. Denne kan du ta bare i ansiktet eller på hele kroppen. Ta for deg en kroppsdel om gangen og pass på at du får fordelt kremen overalt. Når du er ferdig vasker du hendene godt med såpe. Ta evt. litt selvbruningskrem på en bommulsdott og gå over oversiden av hendene etterpå. Så lar du det trekke inn i ca 10-15 minutter før du kler på deg. Fargen kommer i løpet av 1-5 timer (kommer an på kremen du bruker). Og den forsvinner vel endel raskere enn vanlig farge fra solen. Bruk kremen 2-3 ganger i uka til du har fått ønsket farge og siden 1-2 ganger pr uke. Husk å ta peeling en gang i blant. Det kan hende at de ulike kremene fungerer forskjellig på forskjellig hud også. Det vet jeg lite om. Lykke til og fotell gjerne hvordan det gikk! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leslie Skrevet 14. april 2002 Forfatter #4 Del Skrevet 14. april 2002 så jeg må altså fortsette å ta den flere ganger? høres jo som skikkelig grisete! er det ikke enklere da å ta solarium? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. april 2002 #5 Del Skrevet 14. april 2002 Det er slett ikke grisete og vanskelig. Ren rutine synes jeg. men jeg bruker det mest i ansiktet, der forvinner fargen raskere enn på kroppen. Det tar kanskje et kvarter noen ganger i uken etter dusjen. Synes at du skal prøve jeg og se om du synes at det er for mye pes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå