Gå til innhold

Hvor mye "snacks" må jeg beregne?


'Lilly'

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

snacks???

i bryllup..?

etter x antall retter, kaffe og kaker, drinker.. hvem skal spise "snacks" ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er faktisk mange som setter dette frem utover kvelden slik at gjestene har litt salt å bite i til alkoholen....... Ikke alle er like glad i å proppe seg med kaker, heller.......... Derfor skal dette stå fremme (nøtter, saltstenger etc) på småbordene.

Du må da skjønne at dette er gjennomtenkt....... Jeg trenger ingen kommentarer, men jeg trenger hjelp til å beregne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehhh. tydeligvis.... :ler:

Jeg har også tenkt at vi skal ha en form for snacks av den typen, det er mange som er glad i sånt til øl og mange som kjedespiser fordi de ikke drikker....

56 gjester.....

Jeg ville satset på potetgull av forskjellig slag, gjerne i små boller rundt på bordene, det samme med fex peanøtter, jeg ville rett og slett hatt et par små skåler på hvert bord, chilinøtter, cashewnøtter, m&ms fex....

Ja, det ville jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 pose saltstenger pr 10 gjester, tror jeg.....?

Peanøtter......hm, er ikke alle som verken liker eller tåler nøtter - 1 pose pr 12-14 personer - tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siden du da vil ha antall.....;

10 poser potetgull, ditto peanøtter, tre-fire stoore poser m&ms og nok andre nøtter til å fylle noen småskåler... Du trenger ikke ha alt på alle bord, man klarer fint å bytte på........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snacks???  

i bryllup..?

etter x antall retter, kaffe og kaker, drinker.. hvem skal spise "snacks" ??

Eh ja? Jeg liker ikke kaker og søtt så godt. Men gi meg noen saltstenger litt utpå kvelden så er jeg fornøyd :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, det er helt vanlig med snacks sånn utover kvelden.

Men det går nok ikke så innmari mye, og dette sier jeg av erfaring.Ikke fordi jeg ble gift forrige lørdag :lol: , men fordi jeg jobber mye med bryllup.

Til din 56 gjester hadde jeg kanskje beregnet et par poser med saltstenger, 2 poser med peanøtter og kanskje en eller to poser chili nøtter.Det er sikkert mange som vil ha mere..... kanskje potetgull i stedet for nøtter.Litt opp til hver enkelt. Men det smaker godt litt utover kvelden!!!!Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltstenger, cashewnøtter, potetgull av forskjellig slag som feks sørlandschips, salt og pepper og superchips er noe "alle" liker. Hadde regnet med 12 poser tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med noen grønnsaker og frukt, kanskje oliven av ulike typer?

Kjempegodt etter alle søte kakene ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med noen grønnsaker og frukt, kanskje oliven av ulike typer?

Kjempegodt etter alle søte kakene ?

ja selvfølgelig frukt! noe annet er utenkelig for oss.... masse frukt og DRIKKE (vann/farris) skal stå fremme hele tiden, potetgull, nøtter ol samt twist kommer fram under kaffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig godt med noe salt utover dagen. Sett fram ei potetskål på kakebordet og se at det forsvinner!!! Vi skal både ha snacks og stort fruktfat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...