Gå til innhold

Tett på tre


Gjest Lupi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ser faktisk reprisen nå, selv om jeg så det her om dagen også. Liker faktisk programmet godt.

Synes Eckbo gjør en utrolig bra jobb med alle rollene, og selv om det er mange triste skjebner, så er det veldig lunt og varmt på samme tid, synes jeg.

Og rollene er tatt veldig på kornet, det er kanskje det som blir det komiske for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen er morsom, han er utrolig dykig på dialekter samt rollene er virkelig tatt på kornet :)

Har kunn tatt det opp i dag så jeg så ikke episoden nå, men skal se den senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Terje_*

Jeg tror Eckbo setter ting VELDIG på spissen her, men jeg tror nok at det f.eks. finnes menn som har et slikt syn på jaktbikkja si som han ene karakteren han spiller her.

Kanskje ikke så morsomt å spøke med døden, men han stiller vel et lite spørsmålstegn ved hva som kan være underholdning og ikke. Tror denne figuren "Esten" skal være en slags kopi av TV2-pastor Erling Svartdahl (er det ikke det han heter??).

Tror nok Eckbo prøver å si oss mye gjennom disse karakterene sine, men om det er bra lørdagsunderholdning kan sikkert diskuteres. Jeg synes det er bra! Det beror vel på hver enkelt. Noen synes at underholdning bør være totalt uskyldig, som f.eks. Fleksnes eller amerikanske cit.coms, mens andre ler bedre av noe som faktisk er litt gjennomtenkt og som også rører ved temaer som faktisk kan støte enkelte. Hvis jeg f.eks. hadde hatt en kreftsyk mor så ville jeg sannsynligvis ikke ha ledd riktig så mye av det her og nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes vanligvis Espen Eckbo er morsom. Har likt han helt siden "I kveld med Thomas Giertsen" gikk, men "Tett på Tre" synes jeg er tragisk. Ikke tragisk som i et drittprogram, men jeg blir nesten litt deprimert av å se det...

Mulig jeg har gått glipp av noe vesentlig her, men jeg lo ikke en eneste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte det heller ikke spesielt godt. Altså, Eckbo er utrolig flink til å spille ulike personer, dialekter osv. Men humoren traff meg ikke helt for å si det sånn. Syns det er kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...