Gjest Evighetsstudenten... Skrevet 22. november 2008 #1 Skrevet 22. november 2008 Folk begynner å kalle meg en evighetsstudent for jeg blir aldri ferdig, faktisk har jeg ikke peiling på hva jeg blir tilslutt!Flere som har det sånn?Det er så mye det går ann å studere og interessen i å lære forskjellige ting er også stor:D Men det er litt dumt også for jeg kommer meg liksom ikke videre da..Samboer er klar for ett nytt steg i forholdet mens jeg diller som student:S Jeg jobber i butikk ved siden av så jeg tar ikke noe voldsomt med lån lenger..Fins det flere evighetsstudenter der ute eller er det bare meg?
lulle Skrevet 22. november 2008 #2 Skrevet 22. november 2008 Nyskjerrig på hvor lenge du har studert? :-)
Gjest olill Skrevet 22. november 2008 #3 Skrevet 22. november 2008 Samme her...studerte i 7 år..med lån....huff.
Gjest Gjest_Snegla_* Skrevet 22. november 2008 #4 Skrevet 22. november 2008 Evighetsstudent her også. Har en master og skal igang med profesjonsstudiet i psykologi fom. høsten 2009 (Hvis jeg kommer inn, men det gjør jeg nok) Når jeg er ferdig har jeg studert ved Universitetet i litt over 11 år.
Gjest g Skrevet 25. november 2008 #5 Skrevet 25. november 2008 Greit nok, hvis du ligger godt over gjennomsnittskarakteren. Da kan du jo sikkert bli et eller annet veldig attraktivt. Ellers skjønner jeg ikke poenget. Da kunne du like godt lest masse gode bøker på fritiden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå