Gå til innhold

Ingrediens i det eine og det andre!


Gjest ingrediens

Anbefalte innlegg

Gjest ingrediens

Hei!

Etter å ha vore snik-kikkar her over lenger tid har eg endelig funne ut at eg kunne starte mi eige dagbok, i staden for å berre smugkikka i dykkar bøker!

Endret av ingrediens
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ingrediens

Kan starte med å fortelja litt om meg sjølv, så de får eit lite innblikk i kven eg er!

Eg er ei jente på 19 år. Eg har gjort meg ferdig med vidaregåande skule, men er ikkje klar for å studera vidare så har begynt å jobba. Eg jobbar som prosjektkoordinator i eit firma innan olje- og skipsindustrien!

Eg er frå nordvestlandet, noko som de kanskje kan skjøna, sidan eg skriv nynorsk! Eg bur i lag med kjærasten min i eit stort hus, og er ganske fornøgd! Me har vore i lag sidan 11.08.06. Nokon kan kanskje synest at det er rart at me har kjøpt hus til tross for at eg fortsatt er ganske ung, men når me veit at me vil dela livet med kvarandre så er nok ikkje det noko problem. Sambuaren min er 14 år eldre enn meg, altså 33. Mange synest dette er rart, men i min verden er alder berre eit tal.

Håpar at eg kan få mange tankar på "papiret" her, og diskutere og prate mykje med dykk!

Endret av ingrediens
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ingrediens

No gler eg meg slik til eg er ferdig på jobb for dagen! Då er det endelig helg! og... eg får endeleg sjå min kjære igjen :) Han er vekependlar, så han er berre heime i helgene! Det er jo så klart litt kjedelig, men endå kjekkare når han fyrst kjem heim! Og i tilegg er det jo greit å få litt tid åleine:)

I helga skal me slappe mye av, og kose oss! Har vore mykje stress i det siste, på grunn av flytting til nytt hus, og mykje som skal gjerast. Har ikkje blitt så mykje kvalitetstid kan du sei, men i kveld skal me endelig kosa oss!

Har rydda og vaska heile huset så håper han blir glad når han kjem heim!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider