Nitha Skrevet 17. juni 2003 #1 Del Skrevet 17. juni 2003 Har lett lenge etter flotte buketter med orkideer. Se på: http://www.voneinem.dk/bryllup/pic/pic5.htm (Den skal jeg ha ) http://www.voneinem.dk/bryllup/pic/pic1.htm http://www.voneinem.dk/bryllup/pic/pic6.htm Hilsen Nitha Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minniepus Skrevet 17. juni 2003 #2 Del Skrevet 17. juni 2003 De var flotte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
majan Skrevet 18. juni 2003 #3 Del Skrevet 18. juni 2003 den første var bare helt nydelig!!! Var i bryllup i helga og hun hadde noe lignende............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 18. juni 2003 #4 Del Skrevet 18. juni 2003 Den første var penest, helt klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 18. juni 2003 #5 Del Skrevet 18. juni 2003 Her er noen: http://www.jimmis.com/brud/default.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #6 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei, syntes det var vanskelig å finne brudebuketter på nettet som ikke var "for amerikanske". Men Narvesen selger et engelsk blad som kun inneholder brudebuketter. Det er det utrolig mye lekkert, og hvert "kapittel" tar for seg blomster i en farge/matchende farger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 19. juni 2003 #7 Del Skrevet 19. juni 2003 Hei' date=' syntes det var vanskelig å finne brudebuketter på nettet som ikke var "for amerikanske". Men Narvesen selger et engelsk blad som kun inneholder brudebuketter. Det er det utrolig mye lekkert, og hvert "kapittel" tar for seg blomster i en farge/matchende farger. [/quote'] Jeg kjøpte dette bladet før jeg giftet meg i fjor og dette var virkelig nyttig! Verdt hver krone! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2003 #8 Del Skrevet 19. juni 2003 Kva heiter det bladet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 19. juni 2003 #9 Del Skrevet 19. juni 2003 Kva heiter det bladet? Det bladet jeg kjøpte heter "Wedding Flowers". Her finner du mer informasjon: http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic.php?t=1196 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 19. juni 2003 #10 Del Skrevet 19. juni 2003 Jeg har ikke sett det bladet der! Står det blant blomsterbladene, kanskje? Eller må jeg lete enda bedre blant bryllupsbladene (det er nemlig der jeg ikke har sett det!) Ikke for det, da, jeg har funnet en bukett jeg synes er helt herlig... Med kremfargede roser, hjerteranker, greiner og tau! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 20. juni 2003 #11 Del Skrevet 20. juni 2003 Jeg har ikke sett det bladet der! Står det blant blomsterbladene, kanskje? Eller må jeg lete enda bedre blant bryllupsbladene (det er nemlig der jeg ikke har sett det!) Jeg vet ikke om de har dette lenger. Jeg kjøpte mitt i mars/april i fjor og har ikke sett så mye etter slike blader etter det. Vet at folk slet med å få tak i det i fjor, så det er nok bare ekstra store kiosker som har noe sånt. Bladet mitt stod forøvrig sammen med bryllupsbladene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerlilje Skrevet 20. juni 2003 #12 Del Skrevet 20. juni 2003 Buketten min hadde orkideer - her er et bilde av den. http://home.chello.no/~forever/bryllup/bil...s/IMG_0096.html Den ble laget av Camillas Blomsterdesign i Kristiansand. De er kjempeflinke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 21. juni 2003 #13 Del Skrevet 21. juni 2003 Tigerlilje. Den buketten var bare helt nydelig syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 30. juni 2003 #14 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg har ikke sett det bladet der! Står det blant blomsterbladene' date=' kanskje? Eller må jeg lete enda bedre blant bryllupsbladene (det er nemlig der jeg ikke har sett det!)[/quote'] Ville bare fortelle at jeg så en ny utgave av dette bladet i går. De hadde det i Narvesen på Gardermoen, men da finnes det nok andre steder også. Det stod midt i mellom blomster-blader og bryllups-blader. Tittet litt i bladert og det er mye likt fra forrige utgave av bladet (som jeg kjøpte i fjor). En del av bildene er like, men bladet virket veldig nyttig og flott for de som er litt usikker på farger og fasong på buketten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 30. juni 2003 #15 Del Skrevet 30. juni 2003 Ville bare fortelle at jeg så en ny utgave av dette bladet i går. De hadde det i Narvesen på Gardermoen, men da finnes det nok andre steder også. Det stod midt i mellom blomster-blader og bryllups-blader. Tittet litt i bladert og det er mye likt fra forrige utgave av bladet (som jeg kjøpte i fjor). En del av bildene er like, men bladet virket veldig nyttig og flott for de som er litt usikker på farger og fasong på buketten! Juhu! Da skal jeg kjøpe det bladet som lesestoff på alle flyturene fra Gardermoen til Brisbane på onsdag-til-fredag! Jeg har lett på andre velassorterte Narvesener uten hell. Tusen takk! (Var og snakket med blomsterdekoratør på fredag og ble enda mere blomsterrådvill enn tidligere... Så et sånt blad vil vel hjelpe på!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 1. juli 2003 #16 Del Skrevet 1. juli 2003 Juhu! Da skal jeg kjøpe det bladet som lesestoff på alle flyturene fra Gardermoen til Brisbane på onsdag-til-fredag! Jeg har lett på andre velassorterte Narvesener uten hell. Tusen takk! (Var og snakket med blomsterdekoratør på fredag og ble enda mere blomsterrådvill enn tidligere... Så et sånt blad vil vel hjelpe på!) Lykke til med bladet og med valg av blomster da! Jeg brukte bladet jeg kjøpte i fjor veldig flittig. Kjempekjekt å bruke når det gjelder typen blomster og fasonger på buketter. Flott blad dette som kom ut nå også, men jeg synes jo det var litt drøy å kjøpe dette selv når jeg forlengst er gift. Ellers kan jeg fortelle at jeg så bladet på Narvesen nede i ankomsthallen. Vet ikke om de har det inne på selve insjekkingsområdet, men de har det altså i Narvesen (ved siden av veskebutikken) nede i ankomsthallen. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christinamor Skrevet 1. juli 2003 #17 Del Skrevet 1. juli 2003 Her er også noen bilder og tips til blomster..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 7. juli 2003 #18 Del Skrevet 7. juli 2003 Fikk du tak i dette bladet Heleius og fant du noe interessant i det? Bare nysgjerrig jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Helenius Skrevet 8. juli 2003 #19 Del Skrevet 8. juli 2003 Fikk du tak i dette bladet Heleius og fant du noe interessant i det? Bare nysgjerrig jeg.... Jada, jeg fant det! Det har nok akkurat kommet ut, for jeg saa det baade paa Oslo S og paa gardermoen naa paa onsdag som var. Dumme meg burde naturligvis ha ventet med aa kjoepe det til jeg kom paa Heathrow, for der var det selvsagt halve prisen :blunke: Det var mye fint der, men jeg fant ikke noen aktuelle blaa blomster. Jeg tror det blir lime, groent og hvitt for min del. Ellers var det mest klassiske buketter - jeg kunne tenke meg en litt mer spenstig en i en kul fasong, og det var det ytterst lite av i det bladet. Men naa var det jo foerst og fremst typen blomster jeg var ute etter, da, saa saann sett var det bra. Tusen takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Augustbrud02 Skrevet 8. juli 2003 #20 Del Skrevet 8. juli 2003 Tusen takk for tipset! Bare hyggelig! :blunke: Bra du fant bladet iallfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå