Gå til innhold

fjerne håret på leggene


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Har lyst til å ta bort håret på leggene synes at det ser finere ut. Er det noen av dere damer som liker menn med hårløse legger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det høres sært ut.. Hadde nok reagert negativt om jeg hadde truffet en fyr som fjernet håret på bena.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, jeg kan anta at det kan se litt rart ut hvis du fortsett har hår på lårene ;)

Men glatte bein - hvorfor ikke? Jeg har ikke noe ting for hårløse mannebein, men jeg tviler på at jeg hadde brudd meg nevneverdig over noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke jeg i allefall. Synes det ser like merkelig ut som menn uten hår på brystet.

Menn uten hår på brystet er da helt normalt? Og da mener jeg at de er naturlig hårløse. Vil nesten si at det er mer vanlig enn å ha mye hår der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som tidligere aktiv syklist synes jeg leggene mine ser rare ut med hår. Selv synes jeg hårløse legger og lår er flottere sålenge det er muskler der.

Noen kvinner reagerte, kanskje med misunnelse, på at mine legger var glattere enn deres...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, ville ikke klart å ha sex med en fyr uten hår på leggende. Blir veldig turnoff for meg. Blir for femi.

Vær en mann, og vær stolt av kroppen din med alle hårene som følger med.

men for all del..lek og prøv ut :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn uten hår på brystet er da helt normalt? Og da mener jeg at de er naturlig hårløse. Vil nesten si at det er mer vanlig enn å ha mye hår der.

Helt vanlig at mennfra naturens side ikke har et hårstrå på brystet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

uff, ville ikke klart å ha sex med en fyr uten hår på leggende. Blir veldig turnoff for meg. Blir for femi.

Vær en mann, og vær stolt av kroppen din med alle hårene som følger med.

men for all del..lek og prøv ut :P

Vel, hadde det vært hår på ryggen/skuldrene det var snakk om, så hadde jeg ikke vært negativ til at han ville fjerne de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt er jo bare tillært. Det er ingenting som tilsier at det er mer "naturlig" at kvinner fjerner hår på beina enn menn. Så dette har med vaner å gjøre. Hadde jeg likt mannen godt nok til å ha sex med han, hadde jeg ikke dumpet han bare fordi han hadde fjernet litt hår. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vanlig at mennfra naturens side ikke har et hårstrå på brystet?

Alle har jo små "dunhår", men at de ikke har synlig mørk hårvekst opplever jeg hele tiden med menn jeg ser nakne hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ene ex-n min hadde VELDIG lite hår på bena, av den grunn at han ofte barberte vekk med maskin. Samme med bryst og rygg og armer. Jeg la faktisk ikke merke til det, at det ikke plaget meg noe som helst. Men så var han personlig trener av yrke, og hadde en kropp og utseende som kunne tvinge ett kadaver til live :sjarmor:

Synd at han psykisk var like tiltrekkende som en appelsin..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...