Gå til innhold

Barntung...

Hildegard

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye :hoppe::hoppe::hoppe:

Dette er veldig fortjent, og du skal se at denne gangen går det så bra så :) Ha en super dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så nyheten i IKM desember-tråden, og måtte inn og gratulere: Gratulerer så mye med positiv test! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, Hildegard!

:duskedame::duskedame::duskedame::duskedame::duskedame:

Nå måtte jeg gråte en liten skvett her. Så fantastisk! Det kan jo ikke finnes en bedre måte å starte et nytt år på! Å, jeg ble så rørt da jeg leste innlegget ditt i dag. Greier du virkelig å vente til den 8. januar med å fortelle det til pappa'n? Det hadde ikke jeg klart! :fnise:

Endret av Nilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk alle sammen:D!

Det er vanskelig å ikke si noe, var på nippet flere ganger i går. Men det blir så gøy å gi han en positiv test på dagen vår:D! Nå må vi bare håpe at alt står bra til der inne. Vet jeg kommer til å grue meg skikkelig til ultralyden, skal bli godt å bli ferdig med den. Skal høre med jordmoren hvor tidlig et bilghted ovum kan avsløres. Jeg er ikke interessert å gå i 9 uker til med noe som det ikke blir en beby ut av.

Nå er jeg så sykt trett, sovnet i lenestolen hos svigers. Skal på jobb i morgen og får se om jeg får lagt meg litt tidlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jippi :duskedame:

Gratulerer med den strålende starten på 2009 :) Bare èn uke til mannen får vite og det skal bli kos å høre om hans reaksjon!

Lykke til videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra hurra hurra!:) Jeg er så glad for dere, og kjempespent på hvordan det går når du skal fortelle det til samboen:D

Er frempå og gnikker meg inn i noe av det babystøvet som du skrev du delte med oss!

Der, fin og støvete!

Lykke til på jobb i morgen og med de herlige kriblende dagene! :)

Stor klem:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt skikkelig vonde stikninger nederst i magen. Ikke noe blod foreløbig, men det kjentes IKKE bra ut:(.

Uff, angst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man har jo ofte vondt når man er gravid. Livmoren utvider seg og det kan jo kjennes som helt forferdelige menssmerter. Tror nok det er helt vanlige stikkinger, og ville ikke uroet meg om jeg var deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det, for det var skikkelig vondt. Hadde samme typen smerter etter utskrapningen, derfor jeg ble så bekymret. Men jeg har ikke blødd noe, og har ikke vondt nå lenger. Kjenner jo den sedvanlige murringen da.

Jeg skal være superpositiv til dette her, og tyne vekk alle deppetanker om at dette ikke går bra. Det går bra inntil det motsatte er bevist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det, for det var skikkelig vondt. Hadde samme typen smerter etter utskrapningen, derfor jeg ble så bekymret. Men jeg har ikke blødd noe, og har ikke vondt nå lenger. Kjenner jo den sedvanlige murringen da.

Jeg skal være superpositiv til dette her, og tyne vekk alle deppetanker om at dette ikke går bra. Det går bra inntil det motsatte er bevist.

Det er vel også slik at jo vondere/kvalmere osv man er, jo bedre sitter den lille fast:)

Men kjipt om det kjennes vondt ut og minner om triste tider, men nå er det nok livmora som gjør seg klar for eventyret. Håper jeg:)

Kvelden før jeg mista var jeg i særdeles god form, og syns det var bra den kvelden å være pigg, men det var iallefall ikke noe godt tegn. Så kos deg med at kroppen jobber og forbereder seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være superpositiv til dette her, og tyne vekk alle deppetanker om at dette ikke går bra.

Støtter deg 100% på den, det er det lureste du kan gjøre!

Det går bra inntil det motsatte er bevist.

Og hvorfor gidde å deppe når det ikke er nødvendig? Evt. å forlenge en periode med depping (som selvfølgelig ikke kommer til å komme), det er jo like dumt.

Dette kommer til å gå kjempebra og i løpet av 2009 har du et lite nurk på armen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snikleser her! :hallo:

Så fantastiske nyheter! Gratulerer så masse :) Litt av en start på nyåret!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker så mye!

Fikk vondt igjen nå i ettermiddag, men blør i hvertfal ikke. Skal jo ha en ul snart likevel, og da vil det jo vise seg. Men kjenner at det blir liksom litt rart å presentere graviditeten til Husbond når jeg ikke er overbevist om at det går greit. Som å gi han en defekt gave. Usj, nå begynner jeg å tenke deppetanker. Slutte med en gang!

Har fått solgt et av sjalene mine. Greit, for jeg trenger penger og jeg bruker dem jo ikke så mye nå. Vemodig likevel, for de er så vakre. Men hvis denne avleggeren vokser slik den skal, så skal det alltids bli flere sjal etterhvert...

Har et rosa igjen, og et rosa i ull. Og et med silke som er naturhvitt. Har jo dekket alle eventualiteter da, hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tenke deppetanker nå!

Dette går bra! Sender masse gode vibber til deg, akkurat... nå!

Ta imot! :-)

Masse klemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går litt bedre nå, har jo ikke blødd noe. Og hvis jeg tenker logisk, så kjenner man kanskje ikke at fosteret dør. Det man kjenner er selve utstøtningen av et dødt foster. Her er det foreløbig ingen utstøtning på gang, ergo var de smertene helt sikkert noe ufarlig!

Nemlig!

Kjenner ikke så mye. Ømme nipler, ikke hatt halsbrann på en stund, er veldig trett (i går ihvertfall).

Blir bra med den tidlige ultralyden ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Kan skrive under på at man ikke kjenner at fosteret dør av egen erfaring, så så lenge du ikke blør, er alt helt i orden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene, og er så glad for deg. Skjønner godt at du kjepper til du kjenner smerter, men så lenge det ikke kommer friskt blod, og i mengder, så skal du jo være trygg. Ikke lenge til gubben får nyheten, har han begynt å mistenke noe? Er det vanskelig å ikke si noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...