Gå til innhold

Barntung...


Hildegard

Anbefalte innlegg

Titter innom dagboken din i ny og ne og vil bare stikke innom og ønske deg en kjempe god jul.

Høres ut som du allerede har en skjønn liten due. Men likevel ønsker jeg deg jo så klart lykke til videre med bonusen som kanskje er på vei :-)

:nissevink: GOD JUL OG GODT NYTT ÅR :kalle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk for det:)!

Nå har jeg jo ødelagt julen for meg selv med å ta en test som var kritthvit. ikke antydning til strek engang.

Det finnes kun et ord for sånne som meg, og det er: Tossehåve!!!!

Da kan jeg bælme vin og upasteurisert ost ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halebeinet er faktisk nesten smertefritt nå, kan nyse uten å klore meg fast i sofen pga smerter. Det har vært betent av of på siden mai. Mest på, igrunn. Og den sure hofta er heller ikke så fremtredende. Begge deler ble helt bra sist jeg var gravid, men dette er vel bare en spontan bedring. Deilig er det iallefall:). Kan nyse masse nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så synd med negativ test da :( Men ikm er vel ikke før på søndag? Hvordan er det med symptomene da?

Så deilig at halebeinet er bedre da, deilig å kunne nyse uten å måtte holde seg fast ;)

Ha en fin 2.juledag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hildegard.

Er innom dagboka di titt og ofte, men legger ikke alltid igjen noe spor etter meg. Men i dag legger jeg igjen et lite avtrykk. :) Uansett hva testene nå virker, så føler jeg på meg at året 2009 vil bli et bra år for oss prøvere!

Så derfor ønsker jeg deg en fortsatt fin julehøytid med eller uten en spire i magen - helst med selvsagt! - så blir det ei råd etterhvert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for alle hyggelige meldinger!:)

Nå er vi kommet hjem og det var ganske deilig! Fredelig og rolig, ikke noen å ta hensyn til. Jeg har ligget på sofaen i tre netter nå, Vår Lille Kakadue har holdt leven om nettene. Jeg takler ikke nattevåk, så det er Husbond som tar seg av den biten. Jeg emigrete nedi stuen, mens Husbond bysset og sang seg gjennom de fleste musicalene som finnes.

Har talt feil og IKM er ikke før på mandag. så det blir enda litt å vente. Og siden eggløsningen var så rar så drøyer det kanskje endal lengre. Kjenner litt murringer, men etter all den maten kan det være forstoppelse. Orker ikke olle meg opp ihvertfall.

Nå sipper jeg meg gjennom Änglagärd-sommaren etter:(.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmmmm..... Siden jeg hadde ca 20 gravitester, så tok jeg likegodt en til i går. Murrer jo litt og strekker, men det kan jo være alt fra forstoppelse til gikta. Niplene er litt ømme, men ikke noe eksepsjonelt.

Tisset og dyppet etter forskriftene. Måtte grave frem den forrige strimmelen fra bosset, den som var helt hvit. Den var fortsatt helt hvit, rett og slett ikke antydning til strek i det hele tatt. Min erfaring med de testene er at resultatet ikke endres etter tid uansett. Sist jeg var gravid testet jeg det ut med å dyppe en i vann og en i the real thing. Den i vann ble helt hvit og den andre fikk en rosa strek. De negative testene er ikke blitt positive etter en tid.

Tok altså en test i går ettermiddag, og det kom frem en svak rosa strek. Tok en ny i dag, på morgenurin. Fortsatt en svak rosa strek. Det er en klar forskjell mellom første testen som er hvit, og disse to siste her. IKM er tidligst i morgen, så jeg får jo bare se. Her sprettes ingen champagne før jeg runder 12 uker med suksess. Kommer heller ikke til å forlate prøvedagboken før jeg bikker 12 uker, dersom noe er på gang nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt spennende egentlig:D! Har ikke sagt noe til Husbond ennå. Lurer på om jeg skal si det til han på nyttårsaften, hvis testene blir mer og mer positive og mensen ikke kommer. Kanskje enda sikrere å vente til 7.januar, da har vi 5-årsjubileum. Det hadde jo vært en knall gave da:D! Og da er jeg uansett nesten en uke over IKM hvis den ikke har dukket opp i mellomtiden.

Pakke en test pent inn og gi den som gave? Går an det vel?

Nå er det en bleie med navnet mitt på her igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig, det er det. Men skal forsøke, litt for min egen del også. Kan jo være mensen kommer, kan jo være at det ikke går bra (denne gangen heller). Vil gjerne få en heftig og klar strek før jeg sier noe:).

Dersom mensen ikke kommer, blir det ul i slutten på uke 6. Må se at hjertet slår, vil ikke gå like lenge som sist med en tom fostersekk. Skal høre med fastlegen om han kan henvise meg til gyn.pol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forståelig det. Men har uansett syns det har vært godt å være to om det helt fra begynnelsen begge gangene.

En strek er jo en strek, så er vel heller tvilsomt at tanta kommer nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Hildegard!

Krysser alle fingre og tær og bein og armer og alt jeg har for at den streken betyr det vi håper den betyr! :popcorn:

Da blir det :danse: og :5: og :klem: og :flagg: og :danser: og :hoppe: og alt annet som skulle falle seg inn!

Endret av Nilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker alle sammen :klemmer: !

Tok testene med til en venninne (som er doktor itillegg), og hun ser også at den ene testen er hvit og at de andre to har en svak, men rosa strek. Så da er det ikke øynene mine det er noe i veien med ihvertfall.

Skjønner det med å være sammen om det fra begynnelsenn, men Husbond kan være irriterende "realistisk" av og til. Og om jeg viser han testene nå, vil han bare si: Jaja, vi får nå se.... og Nå må vi ikke bli for optimistiske her... og Vi får vente og se...

Og ærlig talt er det ikke realisme jeg har lyst på nå. Jeg vil ha fanfarer og konfetti, drillpiker og sang!! Og raketter!!! Da må jeg vente til mensen ihvertfall ikke er kommet og strekene er sterkere. Tar ikke ul alene da, da skal han være med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så spennende, håper testen bare blir mer og mer positiv og at det går rette veien denne gangen! :klemmer: Tidlig Ul er sikkert lurt, det hjalp meg litt denne gangen i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal deff ha tidlig ul ja... Har tilgang på ul på jobben, og fra uke 8 klarer jeg stort sett å finne fosteret (utvendig ul). Da har jeg muligheten til å ta en kikk hver gang jeg blir engstelig, og det føles godt.

Har kjentfolk her inne på KG, men vet ikke om de vet jeg har prøverdagbok. Ingen som har sagt noe ihvertfall, og jeg vil ikke si noe før jeg er 12 uker på vei. Håper på forståelse for det:).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg vondt i halsen og er frysen. Vi har hatt gjester og har spist enorme mengder mat -igjen. Kjenner jeg er litt uggen, men sånn går det om man spiser for mye ost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Hildegard! Så utrolig stas, dette var virkelig artig og vel unt å se! En strek er en strek :) Krysser og håper med deg, så stas du kan ta ul selv på jobb når du føler for det:)

Kjempeherlig. Skjønner godt du vil holde godt an og vente, og ha dagboka her ei stund til, vil nok gjøre det samme om/når vi treffer igjen.

Stor klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...