Gå til innhold

Barntung...

Hildegard

Anbefalte innlegg

Takk Estrella!

Håper det blir action hos dere også snart, og håper at det som spirer hos meg deler seg skikkelig og ikke finner på noe hekkan.

Nettopp stått opp, og nå er jeg kvalm. Litt tidlig å bli kvam, men jeg spiste to risboller til frokost. Sånt blir man jo kvalm av.

Fortsatt rosa strek, og den er bittelitt sterkere enn den første. Kikket på eggistestene og utfra den vil jeg tro eggløsningen kom ca 18.des mer enn 15.des, og da vil den egentlige IKMen være 1.januar omtrent.

1.januar skal være den Offisielle Testedagen, da skal jeg svi av penger på en CB Digital.

Alt kan jo skje, jeg kan jo begynne å blø når som helst i grunn. Men det orker jeg ikke tenke på, vil tenke positive tanker. Det blir pyton hvis det går galt, men jeg trenger jo ikke ha det pyton i forkant bare for sikkerthetsskyld liksom.

Nå skal jeg rydde litt og så må jeg på jobb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner det med å være sammen om det fra begynnelsenn, men Husbond kan være irriterende "realistisk" av og til. Og om jeg viser han testene nå, vil han bare si: Jaja, vi får nå se.... og Nå må vi ikke bli for optimistiske her... og Vi får vente og se...

Og ærlig talt er det ikke realisme jeg har lyst på nå. Jeg vil ha fanfarer og konfetti, drillpiker og sang!! Og raketter!!! Da må jeg vente til mensen ihvertfall ikke er kommet og strekene er sterkere. Tar ikke ul alene da, da skal han være med.

Jeg kjenner noen drillpiker og duskedamer, kan sikkert ta meg en prat med dem :jepp:

:duskedame:

:duskedame: :duskedame:

:duskedame::bolledeig::duskedame:

HURRA

:duskedame::bolledeig::duskedame:

:duskedame: :duskedame:

:duskedame:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mensen kom ikke i dag ihvertfall, og streken er sterkere enn i går og absolutt sterkere enn første testen! Kjempevanskelig å ikke si noe til Husbond, har sååå lyst å si noe.

Jubileet vårt er den 7., men da jobber jeg kveldsvakt. Da må vi finne på noe den 8. istedet. Hvis vi får barnevakt skal vi ut og spise og kanskje på kino. Det blir gøy:D!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I morges var jeg skikkelig kvalm etter jeg sto opp, men tror det var risbollene som gjorde det. Skal ta en sunn frokost i morgen og se hvordan formen blir. Litt tidlig å bli kvalm allerede.

Urk, kjenner nå at jeg kommer til å grue meg som en hund til de første ultralydene. Jaja, det er nå et par uker til ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har liksom den hysteriske lykken lagt seg litt ja, og jeg kjenner på at det ikke er garantert det går bra denne gangen heller. Men må jo bare håpe. Føler at jeg ikke har så veldig mange symptomer. Ømme nipler, bra halebein og kviser og forkjølelsessår på leppen og den rosa streken er liksom alt. Kanskje det er nok?

Skal kjøpe CB Digital i dag, den skal jeg ta 1.januar. Da er det ihvertfall gått over den mystiske IKMen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får tenke at dersom alt går bra så er det jo deilig å ha sluppet så mange symptomer! Og jeg synes nå den rosa streken er det klareste symptomet du kunne håpet på ;)

Ønsker deg og dine en trivelig nyttårsfeiring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker:)!

Fortsatt rosa strek, men ble ikke kvalm i dag. Spiste en sunn frokost istedetfor risboller:). Ellers kjennes det ganske likt ut. Kjøpte en vanlig CB til Den Offisielle Testedagen, og skal heller bestille en digital på billigetester.no. De er lynjappe å levere, tror det går greit.

Snakket med en av mine gravide kollegaer i dag, hun er omtrent halveis, slik jeg også hadde vært om jeg ikke mistet. Hun hadde også hatt en SA før dette svangerskapet. Vi var enige om at det suger digre hestelem med SA og MAer.

Vanskelig å lå være å si noe til husbond, lurer på om ha mistenker noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med rosa strekar! Sååå artig! :hoppe: Denne gongen går det bra, skal du sjå. ;) Eg håpar på å komma etter i september-/oktober-klubben snart. ;)

Eg forstår forresten ikkje korleis du klarar å halda det skjult for mannen. Her i heimen har eg måtta visa nesten alle testane til mannen (før tida har "gått ut"), slik at også han kan sjekka at den faktisk er positiv. Det gjeld forøvrig også dei fleste EL-testane. :roll:

GODT NYTT ÅR!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår, Dreia! Godt å "se" deg igjen!

Det er vanskelig å ikke si noe, og jeg tror han mistenker noe. Kankje han legger merke til at jeg ikke tyter så mye om mensen, eller at jeg ikke depper så mye over at jeg ikke er "gravid" (regner med jeg er det ja). Jeg kjøpte en pakke bind i går, bare for syns skyld, og flytter litt rundt på tøybindene tilfelle han legger merke til om det minker i bunker, hihi!

Vi ble ihvertfall enige om at vi skal gi hverandre en liten oppmerksomhet til 5årsdagen vår. Gjett hva han får....

Streken er fortsatt rosa, men ikke så mye sterkere enn i går, og den bruker noen minutter på å komme frem. Innen 5 min er den der da, men jeg synes den godt kunne vært sterkere og kommet fortere :unsure: .

En stund etter utskrapningen fikk jeg kjempesterke streker veldig fort, men da tilsvarte vel hcg-nivået et svangerskap på 9 uker omtrent. Nå er jeg såvidt over 4.

I morgen er tiden for CB ihvertfall, kanskje jeg skal slutte å teste så innmari. På den ene siden er det beroligende og koselig å se at det er to streker, men på den andre siden henger jeg meg opp i styrken på streken og hvor fort den kommer. Da blir det bare stress.

Godt nyttår alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjett om sambo blir glad for den gaven da :) Vet det er vanskelig, men en strek er jo en strek. Kommer ingen strek dersom man ikke er gravid ;) Stolte heller ikke på mine streker, så endte med at jeg kjøpte en CB digital for å være helt sikker :fnise:

Godt nytt år til deg også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hegepege

Oi, her er en dagbok jeg må følge meg på :)

Blir ganske mange etterhvert, mon tro hvor mange her inne som egentlig er gravide, hadde vært litt moro å laget en tråd om det :fnise:

Vet akkurat hvordan du har det i.h.t aborten, og det er jo godt at du får oppfølging, du bør iallefall ha en ultralyd når du er i uka/uka etter du mista sist.

Vi må bare ikke miste trua :klemmer:

Iallefall så vil jeg ønske deg et riktig godt nytt år, så skal jeg nok titte innom her i morgen tidlig for å se :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

oi!! her var det spennende! :popcorn:

jeg kaster meg med de andre og gleder meg til å sjekke imorgen :jepp:

lykke lykke til og måtte 2009 bringe deg GODE NYHETER!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tackar, tackar :) ! Håper også det blir bra streker i morgen!

Fikk vite i dag at et vennepar av oss venter deres første i juli. Så godt å høre, har ventet litt på det :) .

Nå ser jeg virkelig ikke ut, knusktørr på leppene (ingenting hjelper), forkjølelsesår (digert), flott kvise på haken (også diger) og øyekatarr. Herlig! Men sånn ser jeg altså ut den første tiden som gravid. Jaja, øyekatarren hadde jeg ikke sist da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er det 1.januar, og Den Offisielle Testedagen! Duen begynte å sutre i åtte-tiden, og da sto vi likesågodt opp. Husbond sov, og da kunne jeg teste i fred og ro. Natten var fredelig, hun våknet bare litt da noen fyrte av noen raketter rett oppi gata her.

Vel, med lett skjelvende hender fant jeg frem testen, pakket den ut og produserte noen edle dråper i et beger. Dyppet den rette enden nedi i de respektive 5 sekunder og ventet spent. Tok jo litt tid før fukten trakk oppover, og jeg var ganske spent. Selv om jeg har testet rosa streker i en liten uke, så vet man liksom aldri helt sikkert.

Men joda, det kom et klart og TYDELIG kryss :kaklehone: ! Ikke noe rom for tolkning der nei!

Så herved erklærer jeg meg for :gravid: !

:babysmokk::danse::eeeh::5::hjerter::tommelsmil::danser:

Gleder meg til å fortelle det til Husbond :D !! Neste milepæl blir den tidlige ultralyden. Bestemmer meg for at jeg er ca 4+0 i dag, siden eggløsningen var litt sen. Da blir det ul om ca 2 uker. Håper inderlig det går veien denne gangen.

Sender babystøv til alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linnah

GRATULERER!!!!

dette var gode nyheter og flott start for 2009!

som vanlig blir jeg veldig rørt da jeg leser om positive tester, må tørke en liten tåre her.. lykke lykke til, denne gangen skal det gå bra! :jepp:

nyttårsklem fra meg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...