Nilla Skrevet 15. desember 2008 #41 Del Skrevet 15. desember 2008 Hei Hildegard! Nå har jeg lest dagboka di samt det siste innlegget ditt i Estrellas dagbok. Det om dårlig karma. Har bare lyst til å sende deg også litt og en skikkelig . It will be better days again. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 16. desember 2008 Forfatter #42 Del Skrevet 16. desember 2008 Takk for det, Estrella! Nå begynner jeg å bli ganske gangesperret, men vi rekker vel et par dager til med ... Egget lever jo ca halvannet døgn og jeg tror eggløsningen var i går. Fikk bare svakt utslag på eggistesten i dag, mot et kraftig og fint i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 16. desember 2008 #43 Del Skrevet 16. desember 2008 Oh, er det EL nå, da skal jeg virkelig ikke oppholde deg på nettet, hehe:) Snakkes i morgen da kanskje? Ha det gøy;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 16. desember 2008 #44 Del Skrevet 16. desember 2008 Heier på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #45 Del Skrevet 17. desember 2008 Hihi, det er travle tider ja... Tok en ny eggistest i dag, og da var begge strekene like sterke igjen. Nå skjønner jeg ikke noenting. Får ta en runde til da *gangesperret*.... Kjekt å tenke på at noe kanskje er i gang nå. Selvfølgelig uutholdelig å vente 14 dager før mensen helst ikke kommer og jeg kommer til å jakte symptomer som aldri før. Uff, det er ganske slitsomt bare å tenke på det. Håper så inderlig det går. Håper inderlig det klaffer for alle oss Prøvere! Rekker all julematen før jeg eventuelt blir kvalm ihvertfall. Og er kommet til side 3 i dagboken her, da begynner det å ligne på noe:). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 17. desember 2008 Forfatter #46 Del Skrevet 17. desember 2008 Lest litt på Pernille Info, og det kan være at egget ikke ble sluppet. At det er derfor eggistesten ble positiv i dag igjen. Uff, skal eggløsningen begynne å kødde også nå? Må jo bare kjøre på....*gangesperret*. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #47 Del Skrevet 18. desember 2008 Fortsatt sterk strek på eggistesten! Kan man plutselig få PCOS? PÅ Pernille Info sto det at man kunne få positivt svar på eggistestene flere dager etter hverandre dersom eggløsningen ikke hadde funnet sted og kroppen forsøkte på nytt, eller ved hormonell ubalanse og PCOS. Søren, jeg er ikke klar for noe hormonell ubalanse nå . Vil bare ha den eggløsningen og en dæsj sæd sånn at det blir en baby ut av det. Blæææh! Får se om mensen kommer, men nå vet jeg ikke helt når den kommer. Antagelig etter nyttår en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 18. desember 2008 Forfatter #48 Del Skrevet 18. desember 2008 Nei, fikk et anfall av tungsinn her nå. Tror ikke det blir noen baby på oss, og vår lille due blir enebarn. *velter meg i selvmedlidenhet* Men akkurat nå okrker jeg ikke holde motet oppe:(. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 18. desember 2008 #49 Del Skrevet 18. desember 2008 Men akkurat nå okrker jeg ikke holde motet oppe:(. Da kan jeg holde det oppe for deg. Det er i motgang det går oppover! Som vi sier her i Trøndelag; "D bli ei rå!" Alt ordner seg for snille piker. Håper du får ei god natts søvn, så ser alt mye bedre ut i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #50 Del Skrevet 19. desember 2008 Joda, det er litt bedre nå. Var på jentekveld i går og forspiste meg på ost. Tok en eggistest da jeg kom hjem i går kveld og den var det nesten ikke strek på. Love Boxen ble fylt av Love Juice likevel, kan jo ikke ta sjansen på at vi glipper et egg! Nå har vi hatt oss hver dag i 6 dager, og føler virkelig vi har gjort det vi kan denne gangen. Så er det bare å vente og vente.... Har ikke så mye symptomer å jakte på ennå. Har litt murringer nederst i magen og har hatt litt stikninger på begge sider. I dag er siste skoledag, og vå lille due har vært med pappaen sin på skoleavslutning. Hun hadde rød julekjole på, hvit strømpebukse og svarte lakksko. Såååå fiiin!! Og fikk en bolle som hun ikke ville dele med, hihi! Tar en eggistest i dag også for å være på den sikre siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 19. desember 2008 Forfatter #51 Del Skrevet 19. desember 2008 Eggistesten i dag var det jeg vil kalle negativ. Føles fortsatt ut som jeg har litt eggisslim, men det kan jo være rester etter lovejuicen. Dagens symptomer: -Murringer nederst i magen -kan være gikten som bare kjennes uspesifikk ut -Forkjølelsessår -kan komme av stress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 20. desember 2008 #52 Del Skrevet 20. desember 2008 I dag er siste skoledag, og vå lille due har vært med pappaen sin på skoleavslutning. Hun hadde rød julekjole på, hvit strømpebukse og svarte lakksko. Såååå fiiin!! Og fikk en bolle som hun ikke ville dele med, hihi! Du er søren så heldig som har den lille vakringen da! Høres nydelig ut Og en god pappa som er med på skoleavslutning! En til ville vel bare vært en bonus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 20. desember 2008 #53 Del Skrevet 20. desember 2008 Jeg er iallefall stolt av den innsatsen dere har nedlagt! Gangsperra har jo godt over flere dager! Blir så spennende å følge med mot IKM og symptom-tider:) Og må si som hun over, herlig med et lite gull og en flink pappa som er med på juleavslutning og slikt! Smelt:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 20. desember 2008 Forfatter #54 Del Skrevet 20. desember 2008 Det er pappaen som hadde skoleavslutning da, han er lærer i barneskolen. Vår lille due var bare med, hun går jo i barnehagen. Det kommer ikke så godt frem i det jeg skrev, hehe! Kallenavnet "vår lille due" kom etter å ha lest en del inne på diverse forum, der barna blir kalt "vår lille prins/prinsesse" . Da ble jenta vår den lille duen vår. Og når hun holder leven og bråker masse, kaller vi henne Vår Lille Kakadue:D. Litt cheesy, men hun er jo så søt:). Murringer i magen i dag også, og har vært kvalm store deler av dagen. Det er straffen for å spise for mye sjokolade på tom mage... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 21. desember 2008 #55 Del Skrevet 21. desember 2008 Men murringene kan jo også være belønning for noe helt annet! Ah, ekstra sjarmis at han tok henne med på sin jobb-avslutning da! Menn og barn er så vakre sammen:D Dere må storkose dere sammen i jula, og storkos dere med den førstefødte, en dag vil hun nok savne å være den eneste:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #56 Del Skrevet 22. desember 2008 Har funnet en deilig ost, den er til og med pasteurisert!!! Da kan jeg jo bare spise i vei, uansett om det blir sånn eller sånn. Kjenner ikke så me nå, men er litt øm i niplene. Trenger ikke knipe hardt for å kjenne at de er ømme. Ofte er de ømme mellom EL og IKM, så det er jo heller ikke noe skråsikkert tegn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. desember 2008 #57 Del Skrevet 22. desember 2008 Spennende tider fremover her nå ja Rart med positiv el test så mange dager da, men tegn for at jeg har el er i allefall såre nipler Så krysser fingerne for at det går deres vei igjen denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 22. desember 2008 Forfatter #58 Del Skrevet 22. desember 2008 Kjenner jeg får lyst til å teste nå. Men det er virkelig ingen vits i å teste før julaften, da hadde det vært 4 dager til IKM. Kunne jo gitt utslag da, men dumt å "ødelegge" julaften og romjulen med en dum test. Kanskje greiere å leve i håpet? Nå er jeg ganske sulten, man kan ikke bare leve på ost og kjeks. Selv om det er skrekkelig godt! Var rar den egglsøningen ja, skulle ønske graviditetstesten var like positiv... Eggløsningen er over nå ihvertfall, for jeg har ikke lenger lyst på alt som har puls og som er over 16... De kan være strie, de der eggløsningene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 22. desember 2008 #59 Del Skrevet 22. desember 2008 Var rar den egglsøningen ja, skulle ønske graviditetstesten var like positiv... Eggløsningen er over nå ihvertfall, for jeg har ikke lenger lyst på alt som har puls og som er over 16... De kan være strie, de der eggløsningene.. Hahaha, kan holde lenge med sambo til å gi de nødvendige dråpene til et så viktig oppdrag, kun puls holder ikke i lengden:p Å jeg er så spent, tenk om det er slik det kanskje er:D Det er jo veldig dumt å blåse av tester som det ikke blir noe av, men om du har clearblue ekstra sensitiv kan det jo gå for noen opptil 4 dager før IKM... Hold så lenge du klarer! Heier så på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 24. desember 2008 Forfatter #60 Del Skrevet 24. desember 2008 Nå er nesten julefreden her! Husbond er ute og kjøper mer ost, for en venninne og meg gjorde et stor innhogg i ostebeholdningen i går. Den osten er så sinnsykt god, at jeg må gni den mot kroppen min mens jeg stønner sensuelt som et rituale før jeg spiser den. Et lidenskapelig forhold til ost, hihi! Ikke heelt alvorlig ment altså, men den er knallgod. Vår Lille Due leker fornøyd med lekene sine borti kroken, men etter lukten å dømme er det en bleie med navnet mitt på her...Det er så typisk engangsbleier, det stinker med en gang! Vi reiser i morgen, derfor bruker vi engangsbleier i dag. Alle de stilige tøybleiene er stappet og ligger klar til vi kommer hjem. Jeg har ryddet litt og satt på en siste klesvask. Måtte få tatt ullvasken. Har skrekkelig lyst til å teste, men skal være flink og ikke gjøre det. Jaja, det var den bleien da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå