Hildegard Skrevet 25. november 2008 Forfatter #21 Del Skrevet 25. november 2008 Det var nok riktig ja, og nå kjenner jeg meg heller ikke gravid lenger. Får bare vente og se om mensen kommer etterhvert. Aner jo ikke når neste eggløsning er, men kan jo begynne å teste igjen om en 14-dagers tid. Har en haug med eggistester:). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 25. november 2008 #22 Del Skrevet 25. november 2008 Fortsatt masse lykke til! Og tenk på julebord og julegaver og alt som kanskje kan distrahere deg fra eggløsning og graviditet - da skjer det plutselig vett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 25. november 2008 Forfatter #23 Del Skrevet 25. november 2008 Hihi, skal fokusere knallhardt på julebordet ja:D. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BareSol Skrevet 27. november 2008 #24 Del Skrevet 27. november 2008 hei jenta nå har jeg lest dagboken din og heier veldig på deg! Jeg krysser fingrene. Når man minst venter det og tenker minst på det, så skjer det plutselig! Jeg venter i spenning på hva som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 27. november 2008 #25 Del Skrevet 27. november 2008 Synd testen blei negativ. Men fremdeles eit lite håp om ikkje tanta har komme på visitt. Eg sit forresten i nokså same situasjon som deg. Ventar og ventar. Tida går så sakte mellom EL og mens - spesielt når mensen ikkje kjem ved antatt IKM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 27. november 2008 Forfatter #26 Del Skrevet 27. november 2008 Ja, mensen er fortsatt ikke kommet. Tok siste test i forgårs, men den var fortsatt negativ. Mensen er vel bare sein pga den utskrapningen, men søren at den ikke kan komme snart da! Har jo en haug med lekre tøybind som jeg heller ikke får brukt nå. Har tenkt at den kan jo være at jeg kanskje er gravid likevel, bare at det er så lavt hcg ennå at det ikke har slått ut. Har vært kvalm de to siste dagene (men det har vel sammenheng med at hele familien har hatt sin tur med spysyke og renneræv). Dessverre er det sånne sensasjonshistorier man finner på BIM, og noe som skjer svært sjelden. Tror jeg skal kjøpe noen billige tester og bare ha, sånn at jeg kan teste før julebordet i det minste. Takk for alle kryssede fingre!:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 28. november 2008 Forfatter #27 Del Skrevet 28. november 2008 Testet igjen, og den er fortsatt negativ. Men da kan jeg drikke litt vin i helgen med god samvittighet. Hvis den hekkans mensen ikke er tilbake etter jul, skal jeg prøve fotsoneterapi for å få fart på eggløsningen. I teorien skulle jeg hatt eggløsning i slutten på neste uke igjen. Skal ta tester og se om noe skjer der. Det mæ jo være en eeggløsning iforkant av mensen. Her kommer egget før høna liksom. Ha en god helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mbi002 Skrevet 28. november 2008 #28 Del Skrevet 28. november 2008 Veldig spennende.. Ha en fin fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 1. desember 2008 Forfatter #29 Del Skrevet 1. desember 2008 Hurra hurra hurra!!!! Fikk endelig mensen:D!!! Har aldri vært så glad for å se den røde klatten!! Nå begynner jakten på eggløsningen igjen og vi er offisielt igang med prøvingen:D! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 2. desember 2008 Forfatter #30 Del Skrevet 2. desember 2008 Fikk omsider prøvd ut alle de nye tøybindene også, det var fantastisk:D! Blir jo ikke så glad hvis mensen kommer neste gang da, det må jeg si.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 6. desember 2008 Forfatter #31 Del Skrevet 6. desember 2008 Mensen er omtrent over, og jeg begynner med eggløsningstester på mandag. Aner ikke hvordan syklusen er nå, men vil jo ikke gå glipp av et eggeslipp. Blir nok en jul uten gløgg, kan jo ikke supe før IKM. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 7. desember 2008 #32 Del Skrevet 7. desember 2008 Trenger da ikke være uten gløgg, det er jo best uten alkohol! Bare hold oversikten over hvordan den er tilberedt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 7. desember 2008 Forfatter #33 Del Skrevet 7. desember 2008 Hehe...joda, gløgg uten alkohol er ikke så ille det heller. Mensen har vært lang og dryg denne gangen, full renovering der inne tydeligvis. Håper det blir fint og ryddig, mykt og trygt sånn at et lite rusk kan rigge seg til og bli der inne i 9 mnd. Eggistesting begynner i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #34 Del Skrevet 10. desember 2008 Skal eggteste i kveld hvis jeg husker det, har ikke eggløsning før etter helgen og da har jeg jo litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 10. desember 2008 #35 Del Skrevet 10. desember 2008 Håpar renoveringsprosessen har vore vellukka og at det snart klaffar igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 13. desember 2008 Forfatter #36 Del Skrevet 13. desember 2008 Takk for det:)! Nå er det snart eggløsning og jeg får utslag på eggistestene. Blir vel litt i løpet av helgen da. Nå er det mange gravide på jobb, og jeg kjenner at jeg ikke klarer å være så glad for det. Føler jeg var den som fikk ta støyten denne gang, rent statistisk. Forrige gang var det en annen kollega som mistet, og hun sa noe lignende. Nå skjønner jeg så inderlig godt hva hun mente.. Og nå går de der med de runde magene sine, og er så lykkelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 13. desember 2008 #37 Del Skrevet 13. desember 2008 Hei:) Hurra for at du er i gang igjen, og at EL nærmer seg:) Er iallefall ei fin tid til å ligge i senga under ei varm dyne Ok, jeg er litt tradisjonell her, om det er andre steder som benyttes til potensiell familieforøkelse var det ikke meninga å være forutinntatt, hehe Det blir kjempespennende å følge med hva de neste ukene bringer, og og om det kommer noen spennende symtomer og kanskje streker i partall på testene etterhvert! Skjønner godt at dere vil holde han litt an når dere igjen blir på vei, vi hadde en SA først i desember, og jeg bare vet at den ekstatiske gleden og lykken vet å bli gravid ikke kan nå samme høyder før vi har kommet flere måneder ut i svangerskapet. Men sånn med statistikken vi måtte ta støyten for denne gangen, så får vi håpe det går bra neste gang:) Det kunne verden unt oss! Veldig lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 14. desember 2008 Forfatter #38 Del Skrevet 14. desember 2008 Sanne ord, Estrella! Nå må statistikken være på vår side! Kommer også til å være ganske avventende neste gang det klaffer, og skal ta en tidlig ultralyd. Håper jeg får sove de tre første månedene i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 14. desember 2008 #39 Del Skrevet 14. desember 2008 Å ja, sove får du nok, vet ikke hvordan du var i begynnelsen, men jeg ville BARE sove. Men tankene vil nok være der også. Du vil nok få rask behandling/sjekk dersom det skulle være noe som skurrer, slik at du slipper å bekymre deg veldig. Vi får ta en feiring og krysse alle fingre på KG for hver nye uke som er beseiret når dere får på plass en ny spire! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 15. desember 2008 Forfatter #40 Del Skrevet 15. desember 2008 Det må vi ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå