Aud Long Skrevet 8. januar 2009 #161 Del Skrevet 8. januar 2009 Nå er dere nok på daten, spennende! Kos dere stort med maten, og så får du være snill og gi oss rapport i kveld om det går, selv om dere sikkert har nok med hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussi! Skrevet 8. januar 2009 #162 Del Skrevet 8. januar 2009 Gleder meg til full rapport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. januar 2009 #163 Del Skrevet 8. januar 2009 Gleder meg til full rapport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TheButterfly Skrevet 8. januar 2009 #164 Del Skrevet 8. januar 2009 Spennende.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 8. januar 2009 #165 Del Skrevet 8. januar 2009 Gleder meg til full rapport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #166 Del Skrevet 8. januar 2009 Huhei! Joda, vi ble vist inn i stilige lokaler, og startet måltidet med en aperitif av avocado og trøffelpure med en sellerichips på toppen. Etter dette var spist, var det tid for gaveutdelig. Vi hadde blitt enige om å gi hverandre en liten oppmerksomhet siden det var 5årsjubileum. Jeg fikk min først, det var et armbånd som man kan samle sånne små dingebomser til å henge på. Så var det hans tur da, han trykket på pakken og lurte jo veldig på hva det var. Et av forslagene var en kulepenn med ordteller, eller en diger minnebrikke . Jeg var helt skjelven på hendene og det kriblet i bena i han endelig fikk av all tapen og papiret. Så satt han da, med den positive testen i hånden. Han ble litt blank i øyenene, og veldig, veldig glad!!! Han hadde ikke hatt mistanke i det hele tatt, men hadde vært litt bekymret siden jeg tok det ganske tungt da den aller første testen jeg tok var helt blank. Så nå er vi hjemme, mette og fornøyde:D!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miley Skrevet 8. januar 2009 #167 Del Skrevet 8. januar 2009 Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 8. januar 2009 #168 Del Skrevet 8. januar 2009 Jaa det var kos Nå kan du dele alle tanker med han også, det må være godt. Gratulerer igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #169 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja, det er godt å være to om det .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 8. januar 2009 #170 Del Skrevet 8. januar 2009 Så koselig, Hildegard. *drømmer om den dagen jeg har sånne nyheter til Nilla-mannen!* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 8. januar 2009 #171 Del Skrevet 8. januar 2009 Kjempekos å lese at middagen gikk fint, og at gardhusbond ble glad for gaven:) Nå blir det vel mye magestryking og samtaler ut i natten om mirakelet:) Nå nærmer du deg vel 5 (om du ikke har runda allerede)! Dette blir så bra:) Tror jeg skal prøve taktikken din med å vente med å fortelle det til Estrellusen når det skulle bli aktuelt, litt for å gjøre det tryggere, slik at vi kan feire på rundt 5 uker, og ikke 4+0... hehe (men jeg klarer neppe mer en to dager uten å si det, eier ikke pokerfjes:p) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 9. januar 2009 #172 Del Skrevet 9. januar 2009 Så bra at det gikk bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 9. januar 2009 #173 Del Skrevet 9. januar 2009 Hørtes ut som en veldig koselig kveld dere hadde i går Og ikke minst god mat Kan tenke meg det er deilig å endelig dele gleden med husbond ja Håper dere får en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #174 Del Skrevet 9. januar 2009 Veldig kjekt å være to om det ja, og jeg føler meg på en måte enda litt mer gravid nå. Husbond er veldig glad, og vi har snakket masse om det:). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnneBerit Skrevet 9. januar 2009 #175 Del Skrevet 9. januar 2009 åååååå....! så koselig dere har det sammen!! sånn lesing får i humøret mitt til å stige og det gjelder lysten til å fortsette å prøve også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #176 Del Skrevet 9. januar 2009 Godt vi kan være til inspirasjon:D! Tror ikke jeg flytter dagboken min på en stund, men gjør det sikkert før 12 uker hvis alt ser bra ut. Nå er det bare neste uke, så er det ul! I dag fikk Duen masse nye bleier! Gleder meg til å hamstre inn litt nytt til den nye babyen også. Ellers er formen grei. En del halsbrann, men ikke noe mer kvalme foreløbig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bambuspinne Skrevet 11. januar 2009 #177 Del Skrevet 11. januar 2009 Gratulerer! Og utrolig bra måte å dele det på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 11. januar 2009 #178 Del Skrevet 11. januar 2009 Godt de er to om graviditeten nå. Sikkert deilig å sleppa å halda ting hemmelig. Men du, det er vel inga semibitter prøvebok lenger? :klø: Bør du ikkje endra tittelen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aud Long Skrevet 12. januar 2009 #179 Del Skrevet 12. januar 2009 Hvordan er formen? Hvordan tilbringer du dine svangre dager sålangt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hildegard Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #180 Del Skrevet 12. januar 2009 Hei dere! Har vært på jobb i dag, og ble fryktelig kvalm. Det hjalp ikke at jeg åt litt heller, og jeg gikk rundt og brakk meg i hytt og pine. Jaja, kanskje Kvalmen er i Gang nå. Kvalmen holdt seg til etter kl 12 engang. Får se om det gjentar seg. Det er en stund siden jeg har tenkt på MAen nå, men i går slo det meg at dersom det ikke hadde gått galt, hadde vi kanskje visst hvilket kjønn det var. Jeg skulle hatt ordinær UL i romjulen eller tidlig i januar. Og så hadde vi nok vært ute og kjøpt et bittelite antrekk i den respektive fargen. Jeg hadde hatt mage og sikkert begynt å bruke litt mammaklær. Da måtte jeg jammen meg grine en svett altså, for det var nitrist:(! Ca en uke til jeg skal på UL, det blir godt å få det overstått. Det stikker og kniper i magen, aner jo ikke om det er bra eller dårlig, eller bare helt ok. Jeg er nok semibitter en stund til, må ihvertfall vente til etter UL neste uke:). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå